molluskat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anouke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anouke

Uusi jäsen
15.05.2007
9
0
1
eli ontelosyylät on nyt sitten mein 5-v.neidin riesana :( miten on,mitä konsteja te ootte käyttäneet,muutakuin niitä pihtejä,netissä oli juttuu että valkoinen vaseliini tukahduttaa ne,onko perää? entäs tarttuvuus,onko perheen muut lapsukaiset vaarassa?ja kuinka kauan tästä saa nyt kärsiä,apteekin ymmärtäväinen täti vihjaili että jos atooppinen iho ja immuniteetti kehittyy hitaasti niin jotkut kärsii jopa pari vuotta!!? :\|

Me kokeiltiin sitä osterivinokas-kapseleita, muttei ne meillä tehonneet.
Minä yksinkertaisesti puristin ne yksitellen pois. Yhden kerrallaan,poika itse halusi koska häntä kiusattiin hoitopaikassa.

Meillä kesti kaaauan pojalla ne.Välillä oli pois, välillä tuli takaisin.Kerran puuduttelin laastarilla ja neuvolan eukko nyppi parikymmentä, mutt ei mtn vaikutusta, takaisin tulivat.
Paree mielestäni, kon antaa vaan olla.Häipyvät itsestään.
Molkosan litkua joku suositteli ja kertoi sillä päässeensä lapsineen syylistä kertaheitolla.Ainetta sivellään näppypirulaisten päälle.

Viikon verran kun jaksaa aamuin illoin laittaa laastariin etikkaa ja se syylän päälle niin jo lähtee. Tepsii ainakin tavallisiin syyliin.Nimimerkillä kokemusta on.Menee mustaksi ja tippuu itsestään pois.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:45 Peppari kirjoitti:
Me kokeiltiin sitä osterivinokas-kapseleita, muttei ne meillä tehonneet.
Minä yksinkertaisesti puristin ne yksitellen pois. Yhden kerrallaan,poika itse halusi koska häntä kiusattiin hoitopaikassa.
ai hitsi,oliks niitä paljon? meiän tyttö ihan siis täynnä niitä,lääkärissä puristivat niitä varmaan 50 pois,nyt ei tyttö anna enää koskee :/ kasvoissakin,mutta eipä se anna niitä sörkkiä.oonnoista osterivinokkaista kuullut,mutta onko niillä tehoa kuitenkaan..

Yhteistyössä