Molo Kids toppahaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Minkä kokoisen haalarin ostaisitte lapselle talveksi jos pituutta on nyt 87cm?
92 on juuri nyt sopivamutta ei varmaankaan mene lopputalvesta enään ja 98
on aika reilu. 98 myyjä suositteli.

En tiä tän uuden malliston mitotusta mutta viime kauden 104 oli kyllä kooltaan täsmälleen sama kuin sitä edellisen kauden 110. Eli vähän on tuo mitoitus suurentunu.

mulla on nyt n 95cm poika jolle oon varannu talveksi ton veljen vanhan 110cm haalarin joka siis vastannee tota 104cm nykymitoituksessa.

Sitä 98cm suosittelisin teille kyllä kans, se saaki olla reilu tähän aikaan vuodesta.

Minä ostin pojalle (nyt 99 cm) Molo Kidsin toppahaalarin kokoa 110 cm. Hurjalta tuntuu, mutta myyjä suositteli ehdottomasti ottamaan 110 cm eikä 104. Lapsi ehtii todennäköisestii kasvaa 2 cm ennen lumien tuloa (Etelä-Suomi) joten siinä vaiheessa hän on jo 101 cm ja kevättalvella noin 103 cm. Molo Kidsin haalareissa on niska-haara mitta tosi nafti, sen vuoksi otin 110 cm haalarin. Lahkeet toki on reilun mittaiset, mutta onneksi on napakat resorit. Ap: ottaisin 98 cm haalarin.

[QUOTE="Vieras";28969463]Ainakaan en ostaismitään MOLO nimistä vaatetta lapselleni... Jotain muuta!! Kävisin sovittamassa tietty lapsen kanssa.[/QUOTE]

Onpa tosi lapsellista! Molo kids on ulkolainen merkki ja siellä molo ei todellakaan tarkoita miehen vehkeitä. Meidänkin reima voi tarkoittaa jossain maassa ties mitä, eikä sitä nimiä muuteta sen takia.

Mulla poika tammikuussa 91,5cm 2v. nyt toki kasvanut jonkun sentin. kokeilin viime talven Molo haalaria koko 98cm ja hyvin mahtuu, varmaan koko talven ellei nyt jotain ihme pyrähdystä pituuden kanssa ota, tai pyöristy liikaa.

Ota 98cm, jos lapsi ei huku siihen, mut 92cm jos sinä nyt kuitenkin kasvuvaraa on? ei liian isossa haalarissa oo kiva olla(vaikkei nyt toki pienessäkään)

Yhteistyössä