M "Molo" Vieras 03.04.2015 #1 Molo, eli penis lapset. Vain pedofiilit ostaa lapsilleen molo kids tuotteita.
S sssssssssss Vieras 03.04.2015 #2 No mä en ole pitänyt moloa ikinä peniksen nimenä, enkä usko että tanskalaiset...? jotka on molon kehittänyt, on ottanut huomioon jokaiset maailman kielen merkityksen mololle.
No mä en ole pitänyt moloa ikinä peniksen nimenä, enkä usko että tanskalaiset...? jotka on molon kehittänyt, on ottanut huomioon jokaiset maailman kielen merkityksen mololle.
M "mie" Vieras 03.04.2015 #4 ..ja höpö-höpö, sanon minä. Vaatteet ovat laadukkaita ja minä ainakin olen ostanut ja ostan jatkossakin... Ihan sama, minkä niminen.
..ja höpö-höpö, sanon minä. Vaatteet ovat laadukkaita ja minä ainakin olen ostanut ja ostan jatkossakin... Ihan sama, minkä niminen.
J Just juu Vieras 03.04.2015 #6 Kyllä mun lapsilla penikset on. Onko aloittaja joku amerikkalainen hihhuli, jonka toivekuvissa lapsilta sukupuolielimet puuttuvat kokonaan? Ja Moloakin meillä on, se on vaan merkki. Varmaan sä et voi mennä pankkiinkaan, kun siellä on ihmisiä panoja suorittamassa. Reactions: Äidin blogi
Kyllä mun lapsilla penikset on. Onko aloittaja joku amerikkalainen hihhuli, jonka toivekuvissa lapsilta sukupuolielimet puuttuvat kokonaan? Ja Moloakin meillä on, se on vaan merkki. Varmaan sä et voi mennä pankkiinkaan, kun siellä on ihmisiä panoja suorittamassa.