Moloa Englannista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kissa"

Vieras
Tuleeko kenelläkään mieleen Englantilaista nettikauppaa josta saa edullisesti ainakin Molo kidsiä ja Phister&Philinaa. Olen joskus jostain sieltä tilannut, mutta nimi on päässyt unohtumaan.

Ihana otsikko. Mulle tulee vaan mieleen yksi tosi hyvä suomalaistenkin suosima nettikauppa, josta vaatteet toimitettiin aina kotiovelle silkkipaperiin käärittyinä, käsinkirjoitettu kiitoskortti mukana. My little corner muistaakseni nimeltään. Mutta ovat tainneet nyt lopettaa?

Ihana otsikko. Mulle tulee vaan mieleen yksi tosi hyvä suomalaistenkin suosima nettikauppa, josta vaatteet toimitettiin aina kotiovelle silkkipaperiin käärittyinä, käsinkirjoitettu kiitoskortti mukana. My little corner muistaakseni nimeltään. Mutta ovat tainneet nyt lopettaa?

Voi että se oli juurikin toi:) Harmi vaan jos ovat pistäneet puodin kiinni, paketit oli tosiaan kovin kauniita.

Kiitos vastauksestasi ja joo, laitoin otsikon tahallaan vähän tollain provosoivasti.

Palstalaiset huutavat kuin sisävesihinaaja pakkasessa, kun lasta ollaan nimeämässä Fanniksi tai Fannyksi, mutta kujertavat ihastuksesta kun sillä on päällään Molot.....

Siis niin hirvittävä lastenvaatemerkki nimensä puolesta, että joutais kieltoon. Hyi hemmetti mitä mielleyhtymiä aiheuttaa.

Molohaalari :D

images

• Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä