monellako 4- vuotiaalla vielä yövaippa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meidän nelivuotiaalta on nyt yritetty ottaa yövaippaa pois, ja ajatus on ollut että herätetään pissalle kun itse mennään nukkumaan, mutta lapsi pissaa sänkyyn jo parin tunnin sisällä nukahtamisesta, eli ei edes siihen asti pysty olla pissaamatta kun sitten herätettäis. päiväunet nukkuu kuitenkin vaipatta ja päivät on täysin ilman vaippaa.

onko toi meidän lapsi ainoa 4v jolla yövaippa, kun tuntuu siltä muiden juttuja kuunnellessa.....

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä poika oli pitkään pissaamatta öisin, mutta sitten alkoi jokaöiset kastelut, joten nyt taas vaippa. :/ No, kaipa se siitä.

Kyllä ne oppii ennen armeijaan menoa luulisin :)
ja oikeesti se on aika pieni murhe kuitenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä poika oli pitkään pissaamatta öisin, mutta sitten alkoi jokaöiset kastelut, joten nyt taas vaippa. :/ No, kaipa se siitä.

Toivotaan. :D

Ite olin lapsena yökastelija, mutta kyllä mie nyt jo (26v) osaan herätä öisin vessaan. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toivotaan. :D

Ite olin lapsena yökastelija, mutta kyllä mie nyt jo (26v) osaan herätä öisin vessaan. :xmas:

Siinäs näät :) toivoa on :)

Yhteistyössä