Monelta teidän miehet herää aamulla ja monelta lähtee ovesta ulos töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti.....

Vieras
Tuli vaan mieleen tosta toisesta ketjusta, ku puhutaan herääkö myös vaimot ja tekeekö kahvit.

Mun mies herää klo 5 ja lähtee ulos ovesta klo 5:30.

Eli mä en todellakaan nouse silloin ylös, ku saan nukkua noin seiskaan, ennenkuin lapsi herää

Aamuvuoroon kun menee, niin vaihtelevasti herää 4-5 välillä ja alta puolituntia menee aamutoimiin ennen kun lähtee. Hörppää vaan kupillisen pikakahvia kotona, aamupalan saa töissä.

Vaihtelevasti eli jos yksin lähtee niin herää 6.15 ja lähtee 6.20 (vai miten kauan hampaiden pesussa ja vaatteiden laitossa menee). Jos taas vie lapsen hoitoon niin heräilevät varmaan siinä 7 jälkeen ja lähtevät niin, että lapsi on kahdeksaksi päiväkodissa.

Herää jotain 7 pintaan ja lähtee ennen yhdeksää. Riippuu miten kauan diktaattorimme (vauva) suvaitsee nukkua aamulla ja miten väsynyt on ja onko aamulla jotain sovittuja tapaamisia tai kokouksia. Miehellä ei siis ole työaikaa ja on töissä 8-12 tuntia ja joustaa tarpeen mukaan.

Herää jotain 7 pintaan ja lähtee ennen yhdeksää. Riippuu miten kauan diktaattorimme (vauva) suvaitsee nukkua aamulla ja miten väsynyt on ja onko aamulla jotain sovittuja tapaamisia tai kokouksia. Miehellä ei siis ole työaikaa ja on töissä 8-12 tuntia ja joustaa tarpeen mukaan.

kello 5, lähtee ovesta ulos 5.50 ja kyllä, herään joka aamu hänen kanssaan aamukahville, se on meille tärkeä yhteinen hetki sekä teen hänelle eväät töihin joka aamu.

herää 5 aikaan, ulko-ovi pamahtaa 5.20 ja me ollaan koko perhe ylhäällä tolloin 5.15 aikaan (pikkasen aikaseen nuo pennut alkanut heräilemään)
sit iltavuoroon kun menee niin puolilta päivin nousee ylös ja ovi pamahtaa klo 13.20

Kiva lukea teidän vastauksia, nopsia miehiä teilläkin heräämään ja tekemään aamutoimensa. =)

Tai no, eihän minullakaan mene OMIIN aamutoimiin sen enempää aikaa, herään puoli tuntia ennen lapsia.

Mies herää 04.20 ja ovesta ulos n 5.00 Minä herään 05.35 ja ovesta ulos 5.15.

Minä lataan keittimen illalla valmiiksi ja mies napsauttaa päälle, mies ottaa tavarat jääkaapista ja minä laitan takas. Menee + - 0 tuo työnjako.

Hoitaja tulee kotiin ettei lasten tarvi heräillä lehdenjakoaikaan :D

Yhteistyössä