Monelta teidän miehet herää aamulla ja monelta lähtee ovesta ulos töihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies herää 04.20 ja ovesta ulos n 5.00 Minä herään 05.35 ja ovesta ulos 5.15.

Minä lataan keittimen illalla valmiiksi ja mies napsauttaa päälle, mies ottaa tavarat jääkaapista ja minä laitan takas. Menee + - 0 tuo työnjako.

Hoitaja tulee kotiin ettei lasten tarvi heräillä lehdenjakoaikaan :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja niinkö tosiaan ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mies herää 04.20 ja ovesta ulos n 5.00 Minä herään 05.35 ja ovesta ulos 5.15.

Minä lataan keittimen illalla valmiiksi ja mies napsauttaa päälle, mies ottaa tavarat jääkaapista ja minä laitan takas. Menee + - 0 tuo työnjako.

Hoitaja tulee kotiin ettei lasten tarvi heräillä lehdenjakoaikaan :D

:D

Okei :D

Olen jalkeilla näköjään 04.35 alkaen ja herään vasta 10-15 min autolla-ajon jälkeen ;)

Minä nousen 5.50 ja ulkona 6.30. Ukol on niin epäsäännölliset työajat et joskus on lähtö yhdeltä yöllä ja toisinaan menee vasta seiskaksi aamulla. Mut aikaa menee noin vartti kun se itsensä laittaa valmiiksi.

Herää 6.00 ja lähtee 6.30 ja minä herään 6-6.30 välillä aikasemminkin en kuitenkaan lähde töihin kun olen mammalomalla vaan herätän 2 lasta 7 aikaan ja esikko herää 6.30

Minä herään 4.40 ja lähden noin 5.30 ulos ovesta,eikä mun mieheni nouse mun kanssa. :D Sanomalehdenkin haetuttaa minulla.No empä minäkään noussut kun hän oli se ensin kotoa lähtevä useamman vuoden.

No tuota, mun mies ei oo töissä, mutta on nyt työkkärin järjestämällä kurssilla.
Mies heräilee seitsemän jälkee ja kotoa lähtee noin 8.25, koska pitää ehtiä puolen bussiin

Mies herää 6.30 ja lähtee töihin siinä 7.15, enkä mä tosiaankaan herää silloin. Se tykkää rauhalllisista aamuista. Mä itse kun olin töissä, niin mulle riitti sellainen 15-20 minuuttia. Eikä me kumpikaan syödä aamupalaa ennen töihin lähtöä.

Herää n klo 6.00-6.30, lähtee töihin klo 7.30.. mun mies on ehkä maailman hitain liikkeelle lähtiä.. mä herään 5.30 ja lähden ovesta ulos 6.10 ja oon jo ehtyny meikkaamaan ja syömäänkin jotain =)

Nousee 7:20, 5 minuuttia sen jälkeen kun minun kelloni on soinut. Lähtee 7:50-8:00 välillä, riippuu lähinnä siitä, miten äkkiä lapsi on lähtövalmis, vie hänet matkalla hoitoon.

mies lähtee 7 - 9.15 riippuen mihin vuoroon menee. Herää tuntia aiemmin. Yhdessä syömme aamupalan jos mun lähtöni osuu samoihin. mutta jos ei niin toinen saa nukkua. Tosin tänään kun lähti parin päivän koulutukseen niin kävi suukottamassa ennen lähtöä puol seiskan maissa

Jos mies lähtee vähän ennen 6 ovesta ulos, niin kellonsa soittaa siinä 5 pintaan.
Ja mies voi ladata minulle kahvin valmiiksi ja jättää jonkun kivan viestin...
Senkun vain painan nappia, kun itse herään... :D

Yhteistyössä