V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä myös:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, ja kun tämä mun sukulainen oli juuri sitä mieltä että kun menee jo niin aikaisin nukkumaan, niin sen takia herääkin niin aikaisin!!!![]()
Joo, ei se nukkumaanmenoaika välttämättä korreloi tuon heräämisajan kanssa. Kaikkihan me ihmiset sitä eri tavalla nukutaan. Älä välitä sukulaisesi mielipiteestä, ei hän voi tietää. Jos tuo on ok teille, niin älä lähde muuttamaan.
Ihan oikeassahan toi sukulainen mielestäni on. Unentarve ratkaisee heräämisajan, eli jos 10 tuntia on lapsen tarve, herää hän se kuluttua oli sitten mennyt nukkumaan seitsemältä tai kymmeneltä. Voihan kai joillain olla niin vahva sisäinen kello, että se herättää kuudelta vaikka olisi vielä väsynytkin?
Mä vedän tän ketjun pohjat: 11-kuinen menee nukkumaan aikaisintaan kymmeneltä, usein vasta yhdentoista jälkeen. Viime yönä nukahti puolilta öin, kun virkistyi iltakylvystä vähän liikaaAamulla kuorsataan sitten kymmeneen. Tarkoitus on kyllä aikaistaa nukahtamista puoli kymmeneen, kunhan miehen loma loppuu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, ja kun tämä mun sukulainen oli juuri sitä mieltä että kun menee jo niin aikaisin nukkumaan, niin sen takia herääkin niin aikaisin!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, ja kun tämä mun sukulainen oli juuri sitä mieltä että kun menee jo niin aikaisin nukkumaan, niin sen takia herääkin niin aikaisin!!!![]()
no eikö toi nyt oo kaiken järjen mukaista???
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, ja kun tämä mun sukulainen oli juuri sitä mieltä että kun menee jo niin aikaisin nukkumaan, niin sen takia herääkin niin aikaisin!!!![]()
no eikö toi nyt oo kaiken järjen mukaista???