monelta teillä herätään viikonloppuaamuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
monelta lapset,monelta mies ja monelta sinä itse? :)
(ei lasketa työaamuja.. :D )

meillä poika herää n.klo9 ja mä herään sit kans siihen. mies koisaa yleensa pers homeessa jonneki puoleen päivään :kieh:

Lapset 8-9, mä tänä aamuna niiden kanssa ja mies nukkuu luonnollisesti vieläkin, kun tuli töistä vasta siihen aikaan kun me herättiin...

silloin, kun mä olen ollut yön töissä meidän roolit on toisinpäin. Mies herää lasten kanssa ja mä nukun puoli päivää. :D

:laugh: pers homeessa...

Vauva herää yleensä 7-8 aikaan ja isommat myös viimeistään kahdeksalta.
Isäntä yleensä töissä mut jos ei niin heräämisaika määrittyy siitä miten edellinen ilta on vietetty!

Yleensä herätään klo 8 aikoihin.
Nyt poika oli mummun luona tuossa naapurissa yötä ja nukuin jopa yhdeksään. Mies nukkuu vieläkin. Meen kohta hakemaan pojan ja lähdetään kyläilee.

tänä aamuna nuorimmainen huuteli puuron keittoon joskus kahdeksalta. Ihan normaali heräämisaika. Jos tenavat herää aikaisemmin, yleensä kyllä lukevat tai katsovat telkkaria, mutta kyllä me kaikki aina ennen puolta yhdeksää jo aamupuurolla istutaan.
kun vanhin lapsukainen asusti vielä kotona niin hän kyllä aina silloin tällöin jätti aamupuuron väliin ja aloitti päivän lounaalla (mutta tuo oli jotakin lukioikää ennen sitä ja ennen myöhäisten iltamenojen viikonloppuaamutahti sama kuin muilla)

Riippuu siitä mitä on suunnitelmissa.
Jos on esim kilpailut tms ni sitten niin että ehtii hyvin...
Mies usein töissä...

Jos ei ole mitään suunnitelmia niin siinä yhdeksä. ja kahentoista välillä :laugh:

lauantaisin lapset 7-8, minä makaan 11 asti, nukkua ei oikeen enää voi lasten heräämisen jälkeen. Sunnuntaisin mä ja yks pojista herätään 6.45. Ja loput siinä 8-9 aikaan.

- 7-8 välillä herää lapset (yleensä seiskalta pirteänä, kun arkiaamuina ei elettäkään :whistle: )

- samoihin aikoihin minä

- mies joko silloin kans tai annan tuhista vielä vähän pidempään (en nykyään kovin pitkään)

(joskus ääriharvoin käy niin että mies pomppaa pirteänä samaan aikaan kun ipanat ja sitten mie tuhisen hetken..)

Vaihtelevasti 5-puol7 välillä riippuen siitä monelta lapset herättää. Ikinä ei nukuta 7 asti viikonloppuisinkaan, kiitos aamuvirkkujen lasten. Tai siis mä en nuku, mies ei kyllä nouse vaikka yrittäis pakottaakin :|

yleensä puol8-8 aikaan mies nousee lasten kanssa ja mä jatkan unia 9-10!nyt on ollutainakin näin raskuasaikana kun mulla on koko ajan tajuton väsymys..ja mäen muutenkaan todellakaan ole aamuihmisiä. Tää on myös ovela veto mieheltä että suostun iltiasin valvomaan pidempään..kun tiedän saavani nukkua aamulla! :)

Poika herää 7.30-8.30, mä nousen yleensä silloin pojan kanssa kun mies on ollut illassa. Tosin torkun reilun tunnin sohvalla pojan katsellessa ohjelmiaan.
Mies herää viimeistään 10.00, samoin minä.

Yhteistyössä