Moneltako on ajokunnossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "outsider"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27598776:
Siis tänään? Mene jo. Vai kuinka iso se lasillinen oli?

Ei tänään. :) Pikkujoulun aikataulua tuossa katsoin ja mietin vaihtoehtoja kotiin pääsemisen suhteen. Kotiutuako omalla autolla vai taksilla. Jos tuon viinilasillisen jättäisi väliin, niin voisi ajaa itse kotiin.

[QUOTE="tiina";27598914]Entä jos tasaisesti juo 2 L valkoviiniä ajalla ilta klo 18-aamu klo 06, onkohan ajokunnossa iltapäivällä klo 15-16?[/QUOTE]

No on kevyesti. Ajokunto=alle 0.5 promillea.

Huh huh, äijä ja mukulat ovat anoppilassa ja tuli käytyä tyttöjen kanssa ulkona viikolla. Kahden aikaan yöllä kotiuduin melkoisessa tuiskeessa, kotona ennen baarin lähtöä vetäisin kaksi isoa sidukkaa ja baarissa kuittien perusteella ainakin 3 isoa siideriä, kaksi punkkua ja yhden paukun. Ihan ei muisti pelaa koko illan ajan, joten voi olla, että jotain puuttuu.

Mutta, siis minulla on auton katsastusaika 14.30. Uskaltaako sinne ajaa, vai pitääkö jättää väliin? Olen aika pieni nainen, painoa noin 55 kiloa ja tällä hetkellä tunnun olevan vielä jopa huppelissa.

[QUOTE="nina";27613904]Huh huh, äijä ja mukulat ovat anoppilassa ja tuli käytyä tyttöjen kanssa ulkona viikolla. Kahden aikaan yöllä kotiuduin melkoisessa tuiskeessa, kotona ennen baarin lähtöä vetäisin kaksi isoa sidukkaa ja baarissa kuittien perusteella ainakin 3 isoa siideriä, kaksi punkkua ja yhden paukun. Ihan ei muisti pelaa koko illan ajan, joten voi olla, että jotain puuttuu.

Mutta, siis minulla on auton katsastusaika 14.30. Uskaltaako sinne ajaa, vai pitääkö jättää väliin? Olen aika pieni nainen, painoa noin 55 kiloa ja tällä hetkellä tunnun olevan vielä jopa huppelissa.[/QUOTE]

Mun mielestä aika riskaabelia. Käry saattaa kyllä käydä. Etkö voi pyytää jotain kuskiksi?

[QUOTE="nina";27613904]Huh huh, äijä ja mukulat ovat anoppilassa ja tuli käytyä tyttöjen kanssa ulkona viikolla. Kahden aikaan yöllä kotiuduin melkoisessa tuiskeessa, kotona ennen baarin lähtöä vetäisin kaksi isoa sidukkaa ja baarissa kuittien perusteella ainakin 3 isoa siideriä, kaksi punkkua ja yhden paukun. Ihan ei muisti pelaa koko illan ajan, joten voi olla, että jotain puuttuu.

Mutta, siis minulla on auton katsastusaika 14.30. Uskaltaako sinne ajaa, vai pitääkö jättää väliin? Olen aika pieni nainen, painoa noin 55 kiloa ja tällä hetkellä tunnun olevan vielä jopa huppelissa.[/QUOTE]

Löysinpä laskurin netistä ja tosiaan ei ole asiaa rattiin vielä edes iltapäivällä. Itse asiassa olen vieläkin aivan perskännissä, vaikka ei nyt ihan siltä tunnu.

Katsastusaika siiretty ensi viikolle. Taidan siivoilla kotona kaikessa rauhassa ja ottaa vähän loiventavaa viiniä, jos olo pukkaa tukalaksi. Äijä on uskollollisesta perheestä, eikä juuri alkoa ota. Itse olen persompi, ja silloin harvoin kun voin ottaa vapaammin, tahtoo käydä tälläinen suomalaiskansallinen överi, mutta en jaksa murehtia sitä just nyt.

[QUOTE="...";27614646]Kerro meillekkin paljonko meni ? :)[/QUOTE]

No täytyy kyllä sanoa, että to-del-la paljon, kun iltapäivällä 14 aikaan ensimmäiset kilautettiin.
Ei ole yleensä tapana, enkä viitsi määrää kertoa kun heti joku merkonomi diagnosoi alkoholistiksi...:xmas:

Yläkerta tuli siivottua, mutta nyt alkaa tosiaan pukkaamaan krappea päälle. Olin sitten vielä aivan kännissä aamulla, nyt ei tulisi mielenkään rattiin hypätä, talokin tuntuu liikkuvan ja sormet eivät ollenkaan löydä näppäimiä, vaikka leipätyökseni niitä aamusta iltaan naputan. Kylmä siideri olisi jääkkärissä, mutta taitaa olla parempi nyt vain kärsiä eiliset riemut.

Oikeasssa polvessa on komea mustelma, mukkasin kotiportailla yöllä ja vissin oli ihan messevä tärsky, mutta eihän sitä parin promillen kännissä suuremmin huomioinut.

Yhteistyössä