Monenko miehen/naisen kanssa olet pannut? Oma ikäsi ja koska menetit neitsyytesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
seksiä olen harrastanut n. 8 kanssa? olen 23vuotias, ja neitsyyteni menetin 15 vuotiaana. 4 kertaa olen oikeasti seurustellut, ja näistä 2 kertaa on ollut vakavia ja pidempiä suhteita.

26 miestä, 6 naista. Neitsyys meni 15-vuotiaana, tosin ensimmäisen kerran seksiä harrastin 13-vuotiaana. Viisi seurustelusuhdetta joista kaksi vakavaa, omien kriteerieni mukaan. Yksi kihlaus, yksi avioliitto.

34v. Seurustellut vakavasti muutamia kertoja, viimeisin kerta 13-vuotta parisuhteessa. 15v ekan kerran seksiä, yhdenillan juttuja en ole edes laskenut sen jälkhen kun 19 täytin.
Kuitenkin jos suhteessa olen niin muita en vilkuile.

Nyt 34 v, neitsyys meni 17 vuotiaana. En tiedä tai ole laskenut monenko miehen kanssa olen ollut yhdynnässä. Ei niitä kuitenkaan monia kymmeniä ehkä ole. Kymmenen viime vuoden aikaan n 5 miestä.

Yhden ihmisen (mies) kanssa ja hänen kanssaan olen siis edelleenkin. Olin juuri täyttänyt 19 vuotta, kun seksielämäni aloitin. Nyt olen 34-vuotias (täytän syksyllä 35v).

Rakastan seksiä, mutta kuitenkin olen luonteeltani sellainen, etteivät yhden illan jutut olisi minua varten. Eli mä harrastan seksiä parisuhteessa (tosin aikanaan teini-iän seurustelusuhteissa en harrastanut).

39v, seksikumppaneita 4, kaksi pitkää suhdetta (toisen kanssa vuosia kihloissa ja toisen kanssa yli 10v aviossa), ei yhtään yhdenillanjuttua, neitsyys meni 14v:na. Ja seksistä tykkään kyllä kovasti ;)

[QUOTE="Ccc";26087269]31 ja neitsyys meni 13 ikäisenä. Naisia on ollut yli 30 joiden kanssa yhdynnässä.[/QUOTE]

Mites toi naisten välinen yhdyntä toteutuu?

Ja miehiltä/pojilta menee poikuus.

Itsellä ikää 38v, 22 naisen kanssa seksiä harrastanut. Poikuus meni 17v. Sen verran pakko sanoo, että sen jälkeen oli kolme vuotta hiljasta. Yhden vuoden aikana tuli melkein suurin osa noista seksipartnereista, sitten 28v aloin seurustelemaan ja myöhemmin avioon.

26 vuotta ikää 3:n kanssa harrastanut seksiä, neitsyys meni 16v silloisen poikaystävän kanssa, 19-vuotiaana seurustelin toisen partnerin kanssa ja kolmas onkin nykyinen avomieheni, joka on kyllä mahdollista uusintakierrosta ajatellen pantu ihan pilalle. :D vitsi,vitsi.

En ole aiemmin tajunnutkaan olevani näinkin siveä.. :)

Piti loggautua ulos, kun en ilkee nikilläni vastata :) Olen 34v. Seksikumppaneita 101, joista naisia 9. On ollut myös ryhmäseksiä useamman kerran ja parhaimpana kertana kolme miestä vuorokaudessa. Tiedän luvun tarkasti, koska jokainen on kirjattu ja tähdin arvosteltu ;) Aloitettiin tämä tapa kaverin kans sillon kun noita oli ollut 20, lähinnä vitsinä.
Neitsyys meni kun olin 15 ja kolme pitkää suhdetta (3vuotta 5 vuotta ja nykyinen avioliitto kestänyt kuusi vuotta) ja sit ehkä viisi muutaman viikon/kuukauden seurustelua. En petä, joten aikas railakasta on sinkkuaikoina ollut. Suurin osa noista kertyi viimesenä sinkkujaksona, jolloin olin 23-27-vuotias.

Enpä ole heistä kirjaa pitäny. Aika isoilla kymmenluvuilla taidan kuitenkin liikkua. Kolme pitempää suhdetta, n 3v mittaista. Muutama lyhyempi, alle vuoden. Loput irtosuhteita ja puolivakituisia. Miehiä enemmän ja naisia vähemmän. Neitsyys meni 13v, nyt olen 38.

Nuoruudessa tuli tehtyä semmoisiakin jotka ois todella voinu jättää väliin. Ei turvaseksiä jne. Nykyään olen tarkempi, nirsompi ja laiskempi, eli seksiä määrällisesti vähemmän mutta laadullisesti parempaa :p

Todella kuvottavaa! Vittu mikä H*ro on nainen joka on jakanut 33 jätkälle.

Suuta soukeammalle! Moni mies ottaa sen naisen joka ei anna monelle miehelle ja luulee saavansa helmen. Sitten ihmetellään kun muija ei tykkää seksistä!

Minä otan muieluummin naisia, jotka antavat mielellään hymyssä suin.

Tässä maassa on ihan tarpeeksi miehiä jotka eivät saa, joten ois tosi mukava, jos tytöt alkaisi antamaan enemmän. Mutta ongelma on tietysti se, että 20% miehistä nai 80% naisista. Eli naiset, olkaa valikoivia ja antakaa etenkin niille mukaville ja kilteille miehille. Ne ei yleensä saa.

Omat lukemat:
17v meni neitsyys. En osaa laskea tarkkaa lukua makaamisista mutta niitä on enemmän kuin 15 ja vähemmän kuin 20. 3 niistä tyttöystäviä ja meikä poika oli joskus niin nynny että 2 tyttöystävän kanssa ei päästy hinkkaamista pidemmälle.

Ikää nyt 32. Pitäs korottaa tota lukua rankasti :/.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Oon 26v ja nykyisen miehen kanssa ollut n. 3,5vuotta ja hän on ainut jota en ole pettänyt. Neitsyys meni, kun olin 16v.
Olen ollut n. 250+ miehen kanssa ja 10 naisen kanssa. Parannuttuani anoreksiasta ollessani 20v sairastuin seksiriippuvuuteen.
Rakastan edelleen seksiä, mutta enää se ei hallitse elämää.

Olen harrastanut seksiä yhden henkilön kanssa. Olen nyt 26-vuotias, menetin neitsyyteni 14-vuotiaana. Tuolloin seurustelumme, nykyään olemme naimisissa. Miehelläni oli ollut muutama ennen minua.

Neitsyyden menetin 18 vuotiaana ja veikkaisin että n. 32 vuotiaaksi mennessä oli ehkä 70-80 miestä, kolme 1-5 vuoden avoliittoa. Täytyy sanoa että pari vuotta töissä Välimerellä bilesaarella kerrytti saldoa aikalailla, yhtenä yönä saattoi olla neljä eri miestä. En ole koskaan tarkkaa lukua laskenut mutta voi olla isompikin kun ei nyt kaikki ole jäänyt mieleen eikä kaikilta ole edes nimeä tullut kysyneeksi.
32-41 vuotiaana on ollut ehkä 6-7 miestä, yhden eli lasteni isän kanssa 6 vuotta yhdessä tuosta ajasta. Nyt olen siis 41.

Yhteistyössä