Monenko miehen/naisen kanssa olet pannut? Oma ikäsi ja koska menetit neitsyytesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Felicia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oma lukuni on n. 30, neitsyyteni menetin 15-vuotiaana poikaystävälle jonka kanssa seurusteltiin reilu pari vuotta. Nyt olen 25-vuotias, yhteensä neljä pidempää suhdetta.

Olen elänyt :D Ja seksi on kivaa. En pidä leluista.

en ole sen tarkemmin laskenut, mutta n.50... 13-vuotias olin kun neitsyys meni ja ikää nyt 20 ja vähän päälle :) 2 vakavia suhteita.. tosin tuohon lukuun mahtuu miehiä sekä naisia. Olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen ja tulen varmasti myös aina olemaan!

Neitsyys meni 19-vuotiaana... no, eräälle tunnetulle laulajalle... Seksikumppaneita sen jälkeen ollut 10, kaikki miehiä. Kahden kanssa seurustellut, näistä toinen nykyinen aviomieheni, jonka kanssa oltu yhdessä yli 10 vuotta. Sitten on ollut sellaisia, joiden kanssa olen harrastanut seksiä vain yhden kerran, mutta myös sellaisia, joiden kanssa useammin (asuvat ulkomailla). Nyt olen 35-vuotias.

Nyt 37, neitsyys meni 13-vuotiaana. Seksikumppaneita 29, yhden kanssa yhdessä 8 vuotta, välissä vuorotellen tapailua, tuttuja ja randomeita jonka jälkeen avopuolison kanssa oltu jo 15 vuotta yhdessä.

Tää on kuin mun näppikseltä, paitsi yhdessäoloa 21 vuotta :-) [QUOTE="vieras";26085345]yksi mies, nykyinen aviomies. Neitsyys meni 17-vuotiaana, yhdessäoloa 23 vuotta[/QUOTE]

Entäs onko kuinka moni noista seksikumppaneista ollut seurustelukumppani, avomies tms.?

Itse olen 33-vuotias ja olen pannut 33 miehen kanssa. Noista olen yhden kanssa elänyt avoliitossa ja seurustellut tuon lisäksi 7 eri miehen kanssa. Jotkut seurustelut tosin kestivät vain parista kuukaudesta muutamaan kuukauteen. Sitten on ollut lisäksi yhden illan juttuja ja pari seksisuhdetta. Osan yhden illan juttujen kanssa on otettu uusinta kerran pari.

Neitsyyden menetin 16-vuotiaana.

Mikä on palstalaisten tilanne 5 vuoden jälkeen aloituksesta? Nämäkin vanhat nikit ovat kaikki kadonneet. Miksi?

Neitsyys meni 18-vuotiaana ja olen edelleen saman miehen kanssa. Yhdessä ollaan oltu 36 vuotta.
Eipä tuota seksiä tarvitse muualta hakea. Elämä on vain mennyt näin.
Kaverini ovat heiluneet eri sängyissä minunkin puolestani.

Onko kysely vain naisille? No kilttimies vastaa että poikuus lähti 22-vuotiaana Thaimaassa ja kumppaneita (kaikki naisia) on ollut 16. Noista 11 on ollut thaimaalaisia maksullisia, kolme virolaisia maksullisia, yksi espanjalainen vaihtari ja nykyinen daamini.

Neitsyyden menetin 17-vuotiaana. Nyt olen 36v. Miehiä on kertynyt ehkä 60-70, viime vuosina on ollut hiukan hiljaisempaa
Rakastan seksiä ja miehiä, mutta olen ihan tavallisen oloinen ja näköinen, ihan nätti nainen. Kahden lapsen äiti, hyvässä työssä ja elämässä pärjäävä. Naimisissa olin 7 vuotta, enkä esim. pettänyt aviomiestäni kertaakaan. Melko nautinnonhaluinen ihminen olen kuitenkin, mutta seksirintamalla on ollut myös hyvin hiljaisia jaksoja.
ai, rakastat miehiä ja seksiä. niin minäkin soita 0451136575. mauno

Yhteistyössä