Monetko vaunut/rattaat teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaunufriikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaunufriikki

Vieras
Onkohan olemassa muita vaunuihin/rattaisiin höyrähtäneitä äitejä kuin minä...:D?
Meillä ei nyt ole kuin matkarattaat ja yhdistelmät, mutta Scooterit on ostoslistalla ja yhdistelmät tekisi mieli vaihtaa...

Kahdet, yhdet käytetyt rohjot olleet alusta alkaen ja saavat kelvata kolmannellekin... ovat Todella rumat, mutta kätevät ja hyvät muuten niin mitä sitä vaihtamaan.

Toiset on matkarattaat, mutta ne on niin kiikerät ja huonot käytössä ettei tule käytettyä kun matkoilla, eikä sitä varten viitsi ostaa toisia :)

Yh. Meillä on yhdet yhdistelmät, jotka ovat tosi hyvät. Toiset perintöyhdistelmät, jotka meille vaan kipattiin.
Yhdet matkarattaat ja kohta tulee vielä tuplarattaat.

Älytön määrä kamaa! |O

Yhdistelmät, joita ei kyllä juurikaan enää käytetä, matkarattaat (ovat tosin kummitytöllä lainassa, kun hänen rattaansa varastettiin) ja Brion Ponyt, joita käytämme jos nyt yleensä rattaita tarvitaan.

Yhdet yhdistelmät ja yhdet matkarattaat oli. Nykyään enää yhdet vanhat tukevat avot. Minusta se on hirveätä rahan hassausta vaihtaa tai ostaa useampia kuin tarttee, mutta kukin tyylillään/lompakollaan.

Meillä on mun vanhat retro-vaunut, uutena ostetut yhdistelmävaunut/rattaat ja uutena ostetut matkarattaat. Ja tosi harvoin mikään on käytössä... Lenkillä käytän niitä yhdistelmiä, mutta muuten on aina kantoliina... Mutku raskausaikana en osannut sitoa sitä niin kuvittelin että pitää olla kätevät kärryt niin ostettiin sitte:D Samasta syystä meille tuli rintareppu, mutta sen oon jo myyny pois...

Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Viidet taitaa olla.. mut ei niistä käytetä ku kaksia; tuplille rattaat ja matkarattaat. Kukakohan huolis ylim. vaunuja :/

Millaisia vaunuja sulla on? Meille tarvittaisiin :)

Kaksia en kehtaa ees myydä :ashamed: niissä on pikkuvikoja.. Sit on yhdet vanhat Emmaljungan yhdistelmät, mut ihan hyvässä kunnossa.. taitaa olla vm 98 :D Siksi niitä en oo ees kaupitellu, ku tuntuu, että kaikki haluaa vaan uudet ja modernit.

Yhteistyössä