Alkuperäinen kirjoittaja Taare:mä kaipailen TheBlackPearlin kuulumisia
Siitä ei oo muuten kuulunut aikoihin.
Tosin nykyään tulee itekin aika harvoin täällä pyörittyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:mä kaipailen TheBlackPearlin kuulumisia
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vesimelonit, möhkösfantti
ja poissa pysyykin..
mut LTO,ja ZowieBowie..ne on hukuksis
Apuaa...möhkösfantin kanssa ollaan kirjoteltu joskus...ei kai vaan käyny niinkun nyt pelkään...![]()
liittyykö jotenki siihen isä juttuun?
Lukekaa tuosta ylapuolelta, siina on syy Mohkosfantin palstailun loppumiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Fairy:Missä ovat accot?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vesimelonit, möhkösfantti
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
noup..jos katsoisit profiilia niin tiedät missä on..
missä sen profiilin näkee, ku en löydä yhtään sen kirjottamaa viestiä?
missä osastolla? onko siis muuttanut johonki ulkomaille?
tää on kopsu sen profiilista
Kuvaus
From Finland to Morocco, sekavin tuntein
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:Minkätakia haku ei toimi mulla? Tulee vain jotain ihme tekstiä? Ollut näin jo muutaman viikon..
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
mää en edelleenkään täysin tajua..
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
Juu,just tähän liittyen se on...mitä nyt pelkään käyneen. :|
Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
mitä pelkäät käyneen?
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys YasmineLLE:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
mitä pelkäät käyneen?
?
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys YasmineLLE:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
mitä pelkäät käyneen?
?
Anteeksi kovasti mutta en voi toisen asioita täällä sanoa... :ashamed: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys YasmineLLE:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
mitä pelkäät käyneen?
?
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys YasmineLLE:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
mitä pelkäät käyneen?
?
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Älä välitä, ei muakaan vaikka olen palstaillut aktiivisesti vuodesta -03
Alkuperäinen kirjoittaja arvailua:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys YasmineLLE:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
mitä pelkäät käyneen?
?
ei muuttanut ihan omasta tahdostaan, tai sitten pelkäät että sen mies alistaa sitä jne. ?
Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Kai täällä jotkut ihmiset vain ovat sitten listoilla ns. mukavempia kuin toiset.
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys YasmineLLE :Alkuperäinen kirjoittaja arvailua:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys YasmineLLE:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jossain toisella osastolla mutta on vaihtanut osoitetta toiseen maahan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:möhkösfantti on vaihtanu nimimerkkiä
Kuvaus
Viimeksi kirjautunut
19.06.2007 klo 20.26
mitä pelkäät käyneen?
?
ei muuttanut ihan omasta tahdostaan, tai sitten pelkäät että sen mies alistaa sitä jne. ?
liittyykö johonki tämmösiin juttuihin?
Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Kai täällä jotkut ihmiset vain ovat sitten listoilla ns. mukavempia kuin toiset.
Millä kirjaimella teiän mustat nikit alkaa ja montako kirjainta niissä on? vai onkohan teillä olemassakaan mustia nikkejä.
Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Millä kirjaimella teiän mustat nikit alkaa ja montako kirjainta niissä on? vai onkohan teillä olemassakaan mustia nikkejä.
mitähän sinä sillä tiedolla teet? :/