Moni teistä ostaa vaatet kirpputorilta?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun mä haluan viedä paljon vaateita sinne,enkä tiedä ostako joku,en enää jaksa niitä tavaroita ja kaikki ne vaatet,kun en ikinä edes voi löydä mistään mitään,kun kaikki on täynnä,jäätän itselle ja miehelle pari t-paita paita ja housuja ja lasten vaateita saa olla paljon ;)

mä ostan lapsille...itelleni ostan jos jotai joskus löydän(lähinnä haalin nykyää merkkivaatetta)...miehel löydän tosi harvoin mitää se kun o nii kronkeli =)

mulla on kaikki vaatet ihan ok kunnossa,zarasta,vilasta,seppälästä,hm:sta,onlysta ja Helsingistä myös toin kaikenlaista,eli jos laitan vaikka 2-3eroa jokaisesta vaateista ,eikö se liika ole?Vai?Miehen vaatet myös jostai sieltä,vien myös lasten vaateita,tänään tein kunnon kappin tyhjenys :|

Mä lupasin ittelleni viime elokuussa, et uusina en enää vaatteita ainakaan itselleni osta. vauvelille oon ostanu yhden bodyn nytte uutena, mut kirppiksiä ajattelin koht lähtee kiertää et löytyis sille loputkin vaatteet!

Mulla silleen helppo asema, et saan PALJON täysin käytettäviä vaatteita isosiskolta ja kaverilta jotka on aika samankokosia kun minä, ja ne ostelee niitä vähän enemmän ku minä, ja sit antaa mulle ne mitä ei heille enää kaappiin mahu! vauveli saa myös serkuiltansa ja lähipiiristä tosi paljon.

En tykkää kertakäyttökulttuurista, joten tää on mun pikku tapa taistella vastaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
onko liika jos pyydään jokaisesta vaatesta 2-3eur?

No ei varmaan ole liikaa.. Jos on ns. merkkivaatteita ja ovat siistejä, ehjiä ja puhtaita niin laita huoleti hintaa vaikka vähän enemmänkin =)

Niin ja tarkoitin nimenomaan aikuistenvaatteita..

No ei varmaan ole liikaa.. Jos on ns. merkkivaatteita ja ovat siistejä, ehjiä ja puhtaita niin laita huoleti hintaa vaikka vähän enemmänkin =)

no esim,zarasta,vilasta ja Helsingistä toin kaikenlaista,en mä tiedä onko ne merkki vaatet? :|

mul o just kirpparil vauvan vaatetta myynnis(ja yhet kengät+98cm toppapuku)ja niis korkein hinta 2,5? ja loput sellasta 0,10-1,50?...hyvin oli menny kaupaks =) oliki tarkotus päästä eroo ei rikastuu...toisil tuntuu se raha oleva tärkeintä ja rikastuminen!sit tullaa tän kehuu et sain nii ja nii paljo kirpparilt rahaa...typerää!

Lasten vaatteista mielestäni liikaa, siis jos on joku paita tai body, housuista 2 euroa ok.

juu lasten vaateista pyydään vain 0.50-4euroa riipu minkäläiset vaatet jos on joku puku sitten 4 euroa ja reima takki vien noin 20 euroa laitan varma :/

vaatteista tuo hinta. minusta 2-3 e ei ole liikaa hyvä kuntoisista vaatteista. itse olen valmis sen verran maksamaan joskus enemmänkin. kivaa tietty on jos joskus löytää oikein oikein halvalla jotain.

no esim,zarasta,vilasta ja Helsingistä toin kaikenlaista,en mä tiedä onko ne merkki vaatet? :|

Itselläni oli just kirpparipöytä ja myynnissä oli paljon esim. onlyn trikoopaitoja, neuleita ym. myös muita ns. merkkivaatteita.
Laitoin siisteihin ja lähes uusiin t-paitoihin hinnaksi 4? ja ajattelin että lasken hintaa jos eivät sillä mene, mutta eipä tarvinnut hintaa laskea.
Pitkähihaisia trikoopaitoja 5? ja neuleita 5-7? tässä muutama esimerkki =)

ottaa huomioon sekin . että kirppis pöytien (itsepalvelu) hinnat on viikosta 35e ylöspäin. niin täytyyhän sen verran saada vähintään takaisin +bensakulut ja pieni voittokin olisi kiva...

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
äskettäin marimekon paidan tytölle 5e ja myös bamsen puvusta olen maksanut 8e. minusta ihan ok. ei kait niitä tarvitse ilmaiseksi antaa vaikka kirparille viekin..

Ja mä ostin pojalle marimekon raitapaidan hintaan 0,20 euroa ja hyväkuntoinen oli :)

Yhteistyössä