Monikkojen vanhemmat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
kyllä kysellään ja ihan sitten ihan joka paikassa.. yleensä mua ei haittaa...

mut joskus ärsyttää kun ei tee mieli eikä aina jaksa ventovieraille selittää vastauksia tällaisiin kysymyksiin: riittääkö maito, onko raskasta, miten ne synty, paljonko painoivat syntyessään, ovatko identtisiä, onko teillä suvussa kaksosia jne..

Meillä nää loppu siinä vuoden paikkeilla :) Nyt ihmiset vaan naureskelee kun yritän pyydystää niitä takas rattaisiin...

kiitos ihanaa tietää, että tää pommitus loppuu jossain vaiheessa :)
Ja jotain uutta tiedossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä haluaisit, että sulta kyseltäisiin? Päivän säästä, maailmanpolitiikasta? Sitten taas pitäisi pillittää, että kukaan ei ole kiinnostunut mun vauvoista.

JOSKUS ärsyttää...

Joo ja on toi imetyksistä ym. kysyminen kuitenkin aika henkilökohtaista tietoa, että en mä tiiä kenelle se kuuluu jonkun ihan vieraan ihmisen maidontuotanto.

Mutta silloin kun mä kannoin ihan selvää vauvaa sylissäni ja maha oli pystyssä, niin ihmiset meinas kyllä tiputtaa silmät päästänsä. :D Ja sitten tultiin suunnilleen kysymään että "teille on sitten seksi maistunut heti synnytyksen jälkeen? " :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Joo ja on toi imetyksistä ym. kysyminen kuitenkin aika henkilökohtaista tietoa, että en mä tiiä kenelle se kuuluu jonkun ihan vieraan ihmisen maidontuotanto.

Mutta silloin kun mä kannoin ihan selvää vauvaa sylissäni ja maha oli pystyssä, niin ihmiset meinas kyllä tiputtaa silmät päästänsä. :D Ja sitten tultiin suunnilleen kysymään että "teille on sitten seksi maistunut heti synnytyksen jälkeen? " :D

Juu, oon joskus ihan sanonut, että en halua puhua näin henk. koht. asioista.

Kerran yksi täti yritti puristaa tissejä, kun "on niin pienet, että riittääkö niistä maitoa". :o :laugh:

Mutta pääasiassa ihmiset on asiallisia ja onhan se huomio välillä ihan kivaakin, hih. =)

meillä poikia 1v2kk ikäerolla joskus luullaan kaksosiksi. ovat kuin paita ja peppu mutta luonteeltaan ääripäistä. :) huvittaa kun sanon et ei he oo kaksosia ni kysyjä luulee ilmeestä päätellen et valehtelen. :)

Yhteistyössä