V
vierailija
Vieras
Koulussa räjäytettiin pullopommi
Hätäkeskus välitti tehtävän kello 9.13. Kukaan ei loukkaantunut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Keski-Suomen käräjäoikeus on vanginnut 31. elokuuta äänekoskelaisen miehen Äänekoskella tapahtuneesta rikoskokonaisuudesta. Mies vangittiin todennäköisin syin.
Sisä-Suomen poliisi tutkii rikoskokonaisuutta.
Poliisi kertoo tiedotteessaan, että se pääsi epäillyn jäljille ilmoituksen perusteella.
Poliisi teki miehen asuntoon kotietsinnän ja löysi muun muassa itsetehdyiksi epäiltyjä ampuma-aseita, aseiden osia, patruunoita sekä itse tehtyjä räjähteitä ja räjähdeaineita.
Mies otettiin kiinni epäiltynä törkeästä ampuma-aserikoksesta, räjähderikoksesta sekä törkeän henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen valmistelusta.
Epäilty on Sinimustan liikkeen jäsen
Ylen tietojen mukaan epäilty oli vuonna 2023 Sinimustan liikkeen eduskuntavaaliehdokas. Hän on myös allekirjoittanut puolueen kannattajakortin.
Kansallismielinen Sinimusta liike edustaa äärioikeistoa. Sitä on luonnehdittu myös avoimen rasistiseksi ja fasistiseksi."
![]()
Äänekoskelaismieheltä löytyi itse tehtyjä räjähteitä – Ylen tiedot: epäilty oli Sinimustan liikkeen eduskuntavaaliehdokas
Miehen epäillään syyllistyneen useisiin rikoksiin.yle.fi
Niin itseasiassa SiniMustaLiike on vasemmistopuolue.
Monikulttuuri synnyttää sinimustien kaltaisia liikkeitä.
Jos on pakko valita sinimustien ja sun edustaman aatemaailman väliltä valitsen sinimustat.Eli kannatat heitä..
Jos on pakko valita sinimustien ja sun edustaman aatemaailman väliltä valitsen sinimustat.
Sä oot punikki.Eli olet siis vasemmistolainen..
"Niin itseasiassa SiniMustaLiike on vasemmistopuolue"
Minä en.
Sä oot punikki.
Heidän puheenjohtaja Tuukka Kuru itse luonnehtii heitä kansalliskonservatiiviseksi vasemmistipuolueeksi. Vasemmisto-oikeistoakselilla he ovat demarien kanssa samassa kohdassa.
Menepä kertomaan se heille, niin katsotaan, miten käy.
Huomaa että joku maalainen asialla kun ei mitään käryä Roihikasta alueena![]()
Koulussa räjäytettiin pullopommi
Hätäkeskus välitti tehtävän kello 9.13. Kukaan ei loukkaantunut.www.is.fi
Heidän puheenjohtaja Tuukka Kuru itse luonnehtii heitä kansalliskonservatiiviseksi vasemmistipuolueeksi. Vasemmisto-oikeistoakselilla he ovat demarien kanssa samassa kohdassa.