M makkarasta on moneksi Vieras 12.04.2013 #1 Voin aloittaa: -makkarakeitto -makkaraleivät -uunimakkara -makkara ja ranskikset
Rähinä-Reetta Aktiivinen jäsen 23.07.2012 7 951 1 36 12.04.2013 #2 Grillimakkara. Miten ne nykyään maistuu niin kamalan suolaisilta... Kabanossi esim. Reactions: Kuula
K kotileipuri- Vieras 12.04.2013 #5 Meillä oli eilen makkarastroganoffia perunamuusin kanssa, salaattina omena-punajuuri-raejuustosalaattia.
Meillä oli eilen makkarastroganoffia perunamuusin kanssa, salaattina omena-punajuuri-raejuustosalaattia.
K kotileipuri- Vieras 12.04.2013 #6 Mies tekee itse suht säännöllisesti makkaroita, vaikka niistä on vähän enemmän työtä, on ne sen arvoisiakin.
Mies tekee itse suht säännöllisesti makkaroita, vaikka niistä on vähän enemmän työtä, on ne sen arvoisiakin.
V "vieras" Vieras 12.04.2013 #7 Olen teininä tehnyt makkarasta makaroonilaatikkoa.eli makkara kuutioiksi ja muute tehdään kuin normi lihamakaroonilaatikko. Makkaramunakas,pyttipanny,nakkikätköt,makkarapizza.
Olen teininä tehnyt makkarasta makaroonilaatikkoa.eli makkara kuutioiksi ja muute tehdään kuin normi lihamakaroonilaatikko. Makkaramunakas,pyttipanny,nakkikätköt,makkarapizza.
V "vieras" Vieras 12.04.2013 #8 Ihan vaan paloina paistettu hyvä juustomakkara ja sipulia, lisäkkeenä ruispala oivariinilla - namskis.
Ihan vaan paloina paistettu hyvä juustomakkara ja sipulia, lisäkkeenä ruispala oivariinilla - namskis.
V "vieras" Vieras 12.05.2013 #12 Nakkirisottoa olen tehnyt. Riisiä, kasvisliemikuutio, hernemaissipaprikaa ja nakkipalat sekaan.
V "vieras" Vieras 12.05.2013 #15 Paras olla BMI:n normaalin rajoissa jos makkaraa syö. Reactions: Kuula
R runebrg Vieras 12.05.2013 #17 Runebergin torttu Lenkkimakkaran pätkä, jonka päälle ketsuppia ja sinappia.