Mönkään meni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enää ikinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enää ikinä

Vieras
Tapasin mukavan, vapaan isäntämiehen. Minä 2 lapsen vapaa yh en jarrutellut menoa, kun mies oli halukas viemään. Oli ihana talo ja ihanat appivanhemmat. Häitä suunniteltiin...
Viikkoa ennen h-hetkeä saapui miehen ex-avokki ja viikko häiden jälkeen lähti mies tämän matkaan. Reissullaan viipyi vain viikon, mutta tämä riitti minulle. Miten voisin koskaan antaa mitään näin julmaa ja nöyryyttävää tekoa anteeksi? Ex-nainen on ottanut yhteyttä minuun kertoen ettei tätä miestä halua missään tapauksessa takaisin. Oli halunnut vaan kokeilla, vieläkö tällä tunteita häntä kohtaan on. Heidän erostaan reilusti alle vuosi. Ei lapsia. Mieskin vannottaa, että haluaa vain olla kanssani, mutta mielestäni hänen tekonsa painaa nyt enemmän kuin miljoona sanaa!!
Olisi miettinyt ennenkuin lähti. Minä en aio enää palata!!

Johan oli törkeä teko, törkeä mies ja törkeä exä! Kokeilkoon nyt tunteitaan sitten! Todellekin, ihan sama mitä sanoo jos viikko häitten jälkeen lähtee exänsä matkaan!

Kiitos teille!

En jaksa syyttää ex-naista, koska mielestäni mies YKSIN on täysin syyllinen tilanteeseen. Jos toista aidosti ja rehellisesti rakastaan, niin ei voi voista näin julmasti loukata ja nöyryyttää.....ainakaan viikko häiden jälkeen!
Ehkä ei siis rakastanutkaan aidosti, olin vaan korvike.
Nyt keskityn lapsiini ja autan heitä toipumaan pettymyksestä. Tuo mies menköön menojaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Kai saat ihanasta talosta nyt puolet? Pistä miehen omaisuus jakoon :saint:

Vaikka saisin, niin en halua missään tapauksessa. En halua olla katkera ja ilkeä ja vaatia "korvauksia".....

No juu, en mäkään vaatisi. Se oli vain heitto. Jaksamista tilanteeseen ja yrittäkää lasten kanssa saada uusi parempi elämä
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häitä suunniteltiin? Sä olet varmaan aika järkyttynyt, kun kirjoituksessasi ei ihan kaikki täsmää. Eikö pitäis lukea että häät pidettiin!

Olen järkky, mutta tarkoituksen oli kuvata tuolla lauseella suhteemme tilaa, että tosissaan tunnuttiin olevan. Ja ne häät kyllä pidettiin, pienimuotoiset. Häälahjat kyllä palautan....

Yhteistyössä