Kuinka monta avainta teille annettiin kun muutitte asuntoon? Ja minkä kokoinen asunto?
Minä ja kolme lasta asumme kolmiossa, saimme kolme avainta. Nyt yksi on minulla, yksi kouluikäisellä esikoisella ja yksi vara-avaimena. Keskimmäinen menee syksyllä kouluun, joten hänkin tarvitsee avaimen.
Avaimia saa kyllä lisää, mutta ne maksavat useamman kympin/kpl, eikä niistä tietenkään saa hyvitystä kun muuttaa pois. Se ei minusta mene ihan oikein. Järkevämpää olisi, että avaimia saisi heti niin monta kuin on asukkaita kirjoilla. Mutta ei tässä kai auta kuin maksaa, että keskimmäinenkin pääsee kotiinsa. Vara-avaimesta en kuitenkaan halua luopua.
Minä ja kolme lasta asumme kolmiossa, saimme kolme avainta. Nyt yksi on minulla, yksi kouluikäisellä esikoisella ja yksi vara-avaimena. Keskimmäinen menee syksyllä kouluun, joten hänkin tarvitsee avaimen.
Avaimia saa kyllä lisää, mutta ne maksavat useamman kympin/kpl, eikä niistä tietenkään saa hyvitystä kun muuttaa pois. Se ei minusta mene ihan oikein. Järkevämpää olisi, että avaimia saisi heti niin monta kuin on asukkaita kirjoilla. Mutta ei tässä kai auta kuin maksaa, että keskimmäinenkin pääsee kotiinsa. Vara-avaimesta en kuitenkaan halua luopua.