Montako avainta vuokra-asunnossa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Kuinka monta avainta teille annettiin kun muutitte asuntoon? Ja minkä kokoinen asunto?

Minä ja kolme lasta asumme kolmiossa, saimme kolme avainta. Nyt yksi on minulla, yksi kouluikäisellä esikoisella ja yksi vara-avaimena. Keskimmäinen menee syksyllä kouluun, joten hänkin tarvitsee avaimen.

Avaimia saa kyllä lisää, mutta ne maksavat useamman kympin/kpl, eikä niistä tietenkään saa hyvitystä kun muuttaa pois. Se ei minusta mene ihan oikein. Järkevämpää olisi, että avaimia saisi heti niin monta kuin on asukkaita kirjoilla. Mutta ei tässä kai auta kuin maksaa, että keskimmäinenkin pääsee kotiinsa. Vara-avaimesta en kuitenkaan halua luopua.
 
Me saatiin 3. Asunnon koko 4h + k + s. Mutta joku aikaisempi asukas oli niitä vissiin teetättänyt, kun niitä jäi vielä 2 kpl toimistolle. Saadaan hakea ne myöhemmin, jos ja kun käyttöä niille ilmenee.
 
Kolme,tilauksesta enemmän ja yksikin kun hukkuu,maksat itse lukon uudelleen sarjoituksen.Porissa maksoi vuosi sitten 185 euroa yksi hukattu avain muksuilta kun sen verran maksoi uudelleensarjoitus.
 
107m2 ja saatiin 4 avainta. Meitä on 6, ekaluokkalaisella on ollut avain mutta ei nuoremmilla.

Ei noita ura-avaimia oikein kannata omin päin mennä teettämään halvemmaksi tulee kun maksaa jos/kun tarvii lisää.
 
1hlö, mulla on 4 avainta.. Yksi niistä on koko ajan ovessa, kun se ei aukea sisäpuolelta kuin avaimella, kaksi on mun omassa avainnipussa ja yksi on kaverilla vara-avaimena. Käsittääkseni mua ennen tässä asui pariskunta, joilla ei lapsia, eli aika monta avainta heilläknin. Tosin tässä on "vanhanmalliset" avaimet, joiden teettäminen ei paljon maksa.
 
Kaksio ja kolme avainta. Luulin että yksi oli kadonnut ja jouduin teettää kalliilla yhden lisää (maksoi noin 90 euroa) mutta avain löytyikin myöhemmin eli nyt on 4 avainta.
 

Yhteistyössä