Montako kertaa yössä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yleensä en kertaakaan, joskus harvoin pissalle tai sitten jos lapset on sairaana tai näkee pahoja unia, niin silloin sitten =) meillä nukutaan kuin tukit yleensä, tytöt perineet äitinsä unenlahjat :D

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Nukkuuks joku oikeesti koko yön yhteen putkeen? :o

Kyllä mä nukun koko yön putkeen, musta taas outoa että joku heräilee monesti yössä (tietty jos pieniä lapsia). Meillä kuopuskin (vajaa 3v) on nukkunut vauvasta asti yöt heräämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä mä nukun koko yön putkeen, musta taas outoa että joku heräilee monesti yössä (tietty jos pieniä lapsia). Meillä kuopuskin (vajaa 3v) on nukkunut vauvasta asti yöt heräämättä.

Vou... :o Kerran elämässä oon nukkunu koko yön (siis n 7h) putkeen ja silloin olin varma, et on kuolema korjannu tai vastaavaa. Ei aamulla meinannu mennä jakeluun, et ois jo aika nousta, ku vasta ekaa kertaa heräsin. Yleensä kuitenki n kahen tunnin välein aukee silmät. Oi teitä onnekkaita... ;)

Maksimissaan kerran, ja senkin vaan puoliksi ja vaan silloin kun tuo 2-vuotias tulee viereen ja vaatii nostamaan sänkyyn (kun ei hän muka yöllä ite sinne pääse, vaikka päivällä pääsee plaston moponkin kanssa :kieh: ).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vou... :o Kerran elämässä oon nukkunu koko yön (siis n 7h) putkeen ja silloin olin varma, et on kuolema korjannu tai vastaavaa. Ei aamulla meinannu mennä jakeluun, et ois jo aika nousta, ku vasta ekaa kertaa heräsin. Yleensä kuitenki n kahen tunnin välein aukee silmät. Oi teitä onnekkaita... ;)

jokaisen pitkän, hyvinnukutun yön jälkeen kiitänkin luojaa mahtavista unenlahjoistani, joten todellakin koen olevani onnekas! hyvä uni on mahtava asia!!

En heräile, ja voin kertoa etten ole heräillyt juurikaan edes lapsosien ollessa vauvoja, molemmat ovat nukkuneet n. kk iästä eteenpäin läpi yöt (kuopus taisi nukkua jo 2viikon iässä kun pääsi kotiin sairaalasta, joduin tosin herättelemään syömään muutaman viikon)
Mutta joskus kun lapset ovat olleet kipeinä, ja valvottaneet muutamana yönä olen miettinyt äitejä, jotka joutuvat vuosiakin nukkumaan katkenneita yö-unia. Hatun nosto ja voimia :)

Yhteistyössä