Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Nukkuuks joku oikeesti koko yön yhteen putkeen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Nukkuuks joku oikeesti koko yön yhteen putkeen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Nukkuuks joku oikeesti koko yön yhteen putkeen?![]()
Kyllä mä nukun koko yön putkeen, musta taas outoa että joku heräilee monesti yössä (tietty jos pieniä lapsia). Meillä kuopuskin (vajaa 3v) on nukkunut vauvasta asti yöt heräämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Nukkuuks joku oikeesti koko yön yhteen putkeen?![]()
Kyllä mä nukun koko yön putkeen, musta taas outoa että joku heräilee monesti yössä (tietty jos pieniä lapsia). Meillä kuopuskin (vajaa 3v) on nukkunut vauvasta asti yöt heräämättä.
Vou...Kerran elämässä oon nukkunu koko yön (siis n 7h) putkeen ja silloin olin varma, et on kuolema korjannu tai vastaavaa. Ei aamulla meinannu mennä jakeluun, et ois jo aika nousta, ku vasta ekaa kertaa heräsin. Yleensä kuitenki n kahen tunnin välein aukee silmät. Oi teitä onnekkaita...
![]()