3 kg? Tai jos oot tyytyväinen ihtees tommosena, niin sillon ei ollenkaan. Et näytä ainakaan liikalihavalta, mutta ymmärrän kyllä jos jostain syystä haluaa vähän timmimpään kuntoon. Mutta siis ei varsinaisesti sen laihuttamisen takia tarviis laihuttaa, vaan ennemminkin muokata kroppaa urheilullisemman näköseks jos semmosesta sattuu tykkäämään.
Hnakala sanoa kun tuo mekko saattaa vähän vääristää muotoja ja mittasuhteita. Lähtisin pudottamaan 5kg alkuunsa. Käsivarsissa on vähän selluliittiä, joten niihinkin kannattaa panostaa.
10 kiloa vois helposti nipistää. Löysää on paljon esim. käsivarsissa. Tarpeeksi kuntoilua vain peliin ja ruokavalion tarkistus niin vuoden päästä olet 10 kiloa kevyempi ilman dieettiä.
Ehkä noin 5-10kg, lähinnä kiinteytystä kaipaisi. Minkä pituinen olet? Mä näytin suunnilleen tuolta (tai no ehkä vähän isommalta), kun olin 168cm/70kg enkä harrastanut liikuntaa eli olin sellainen löysä löllykkä, mutta nyt reilut kymmenen kiloa kevyempänä ja aktiivisesti liikuntaa harrastavana olen ihan sopiva.