Montako kiloa pitäsi pudottaa (sis. kuvan)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuntoremontti 2011
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Fakta on, että et ole lihava, mutta et hoikkakaan, ehkä normaalipainon ylärajoilla? Sanoisin kuitenkin, että noin 10 kg sulla pudotettavaa, sen verran näyttäisi olevan löysää. 5kg alkuun on ihan hyvä tavoite ja katsot sitten, miltä alkaa näyttää. Mut se kymppi on ihan hyvin varaa pudottaa.

Eka löysät pois ruokavaliolla ja sitten lihaskuntoa timmimpään olemukseen.

Ei kukaan toinen voi sulle sanoa, että paljonko sun tarvii pudottaa. Laske itse painoindeksisi, ja mieti, minkä bmi:n haluat. Normaalejahan ovat kaikki lukemat välillä 20-25.

[QUOTE="vieras";22808323]Ei kukaan toinen voi sulle sanoa, että paljonko sun tarvii pudottaa. Laske itse painoindeksisi, ja mieti, minkä bmi:n haluat. Normaalejahan ovat kaikki lukemat välillä 20-25.[/QUOTE]

mun painoindeksi on 18,5 ja sekin on kyllä normaalin rajoissa. jostain syystä tuo "normaalin" raja on vedetty aika yläkanttiin.

[QUOTE="vieras";22808323]Ei kukaan toinen voi sulle sanoa, että paljonko sun tarvii pudottaa. Laske itse painoindeksisi, ja mieti, minkä bmi:n haluat. Normaalejahan ovat kaikki lukemat välillä 20-25.[/QUOTE]
Pakko korjata, että normaalipainoisen painoindeksi on välillä 18,5-25. (Tai no, 25 on jo lievä ylipaino eli 24,9.)

Noi kuvat on huonoja sikäli, että toi hamemalli on vähän hassu. Tuo rinnat esille omituisesti. Mutta tuosta jälkimmäisestä päätellen sulla on ainakin mahassa löysää jonkin verran. Muusta on vaikea sanoa. Itse olen 160cm pitkä ja painan nykyään 53kg. Ihan sopiva paino mun vartalolle, joskin jos reisistä sais pois, niin kiva, mutta kokemuksesta tiedän, että vaikka painoin joskus 10 vuotta sitten parikymppisenä 48kg, niin reidet oli silloinkin pyöreät.

Eli tosi vaikea määritellä kellekään mitään pudotettavia kilorajoja, kun kaikki on niin eri muotoisia. Kannattaa enemmän hakea sitä kiinteytystä eikä niinkään kilojen pudotusta, niin näet mihin muodot asettuu :)

tsemppiä!

Yhteistyössä