Montako lahjapakettia sinulla vauvasi sai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitee"

Vieras
aikanaan ekana joulunaan?

Itse ostelin ekalle vaikka mitä lahjaksi ekaksi jouluksi, mutta nyt olen miettinyt, että jospa en tälle toiselle yhtä isoa lahjamäärää kuitenkaan ostelisi. Ekalta kun on jäänyt niin paljon leluja ja kirjoja ja vaatteita, ettei tarvitse enää niin paljon tälle toiselle ostella. Mitä sitä enää yhtään lisäämään tätä tavara- ja vaatemäärää?

Ja kuitenkin tuo pikkuinen saa tietysti sukulaisiltakin yhtä sun toista joululahjaa. Ei sitä sitten kannata itse liikoja ostella.

Olen myös miettinyt, että jospa tänä jouluna myös lahjamäärää vähentäisi ekaltakin.
Tyyliin, että 4-5 pakettia per lapsi.

Esikoinen sai liikaa. Kaikki osteli säkit pullolleen, vaikka toinen oli vasta parin kuukauden ikäinen. Oli eka lapsenlapsi molempien puolelta ja sen kyllä huomasi. Itse ostimme vissiin yhden paketin tai kaksi.

Toinen sai myös eka joulunaan liikaa paketteja. Ja liikaa tarkoittaa mielestäni noin 30 lahjaa. Oli jouluna suunnilleen 11kk ikäinen. Olimme kaukana sukuloimassa ja osa paketeista piti lähettää matkahuollon kautta kun emme saaneet niitä autoon mahdutettua.

Yjen paketin oon ostanu. Tosiaan on saanu useita lahjoja kummeilta yms joten ei oo tarvinnu ite ostaa.
Eikä se vauva niitä lahjoja tartte mutta kyllähän ne ismmat lapsetkin ihmettelee miten tuhma se vauva on ollu jossei sille yhtään lahjaa tuu..

Mä ajattelin etten ostais yhtää, ku saa kuitenki sukulaisilta lahjoja. Sillä on synttäritki tammikuussa niin sillon tulee lisää lahjoja. Mä kuitenki ostan leluja ja vatteita ympäri vuoden. Seuraavana jouluna jos yhden lahjan antaisi.