Montako lasta haluaisit JOS miehesi tekisi vapaaehtoisesti kaikki kotityöt (rakastaisi niitä) ja tienaisi 5000 euroa/kk

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiksi

Vieras
ja tahtoisi mahdollisimman paljon lapsia kanssasi, mutta sinä saisit tehdä lopullisen päätöksen?

Niin ja montako lasta tahdot kun olosuhteet nyt on ne mitkä on?

Nämä kaksi(poika 1v ja toinen tulossa).
Mies haluaisi kuusi, itse voisin EHKÄ suostua kolmeen.
Meillä mies olisi raskaana koko ajan(kuulema) jos se olisi mahdollista ja mies on meillä myös se joka "puhui" mut ympäri lapsiin :D

• Tykkää
Reactions: Bubblemachine
Yhtä monta kuin nytkin eli yhden lapsen. Miehen kotitöiden tekeminen tai ansiotulot eivät vaikuta siihen kuinka paljon lapsia minä haluan. JOS mies haluaisi mahdollisimman paljon lapsia, niin toista lasta voitaisiin harkita kuitenkin. Ehkä.

Nii aivan jos se mies olisi raskaana myös ni voisin kolmea harkita. Nyt on yks ja kahdesta on puhuttu. Koska mä joudun olemaan se raskaana oleva pahantuulinen yökkäilevä itseinhoinen möhkäle ni on aika hilkulla ettei jää yhteen. ;)

Nuolla asioilla ei olisi mitään merkitystä.
Olisin aina halunnut ainakin 5 lasta, mutta se 9kk tuska on muuttanut mieleni.
Lapsia (omia) on nyt 3, (yhteensä meillä on 5) ja neljäs (6) on tulossa. Enempää en voisi edes kuvitella, jos nyt tästäkään selviän järjissäni loppuun saakka.
Miehen palkka ei ole lähelläkään tuota mainitsemaasi, mutta kotitöihin ja lastenhoitoon osallistuu kiitettävästi.

4-5 tahtoisin, jos ap:n mainitsevat "ehdot" täyttyisivät. Tosielämässä meillä on kaksi työtä tekevää, joilla 2 lasta. Töistäni huolimatta (tai niiden avulla) tosin hoidan nuorempaa (4v) vielä kotona.

Haluaisin nyt ehkä yhden, mutta jos olisi enemmän rahaa ja kotitöitä rakastava mies, mieluummin lomailisin ja nauttisin siististä kodista, jota ei olisi lapsia sotkemassa.

Kolmas olisi tehty ja ikäerot olisivat lyhemmät kuin nyt. Jo se olisi riittänyt kolmanteen, jos mies olisi halunnut. Mies ei halunnut kolmatta ja tyydyin siis kahteen. Kaksikin oli jo kompromissi, mies olisi jättänyt lapsiluvun mieluiten yhteen.

5000 euroa/kk ei ole kovin paljon rahaa. Ei sillä että itse tai mieheni tienaisi lähellekään tuota, mutta ei se minun lapsentekohaluja nostaisi. Tuplasti pitäisi olla, sitten alkaisi lastenteko kiinnostaa. Siitä huolimatta menen sillä, mitä minulla on ja mihin kykenen, eli en haikaile suurituloisen miehen perään.

1) En tekisi yhtään lasta sellaisen miehen kanssa, joka astuisi reviirilleni, ja tekisi kotityöt. Vaimon hommia ne.

2) Usean. Lopullinen luku jää nähtäväksi, kun tällä hetkellä ei voi vielä kovin hyvin sanoa, että mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Muutama on jo.

Meillä mies tienaa tuon, eikä ne kotityötkään ole ongelma, mutta jos lapsia on paljon, miehellä ei vaan riittäisi enää tarpeeksi aikaa niistä jokaiselle, joten siksi en haluaisi enempää lapsia kuin mitä nytkään, eli 3-4 kpl, sopivan suurilla ikäeroilla.

Yhteistyössä