montako miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Avioliiton alkuaikoina mieheni innostui pitämään kirjaa tai ainakin lukua niistä miehistä, jotka ovat päässeet näkemään intiimit paikkani. Koska olen paitsi yllytyshullu myös intohimoinen vaikka silti säädyllinen ekshibitionisti, lukemat alkoivat raksuttaa jo häistä. Minua tämä ei haittaa, miestäni suorastaan kihelmöi ja yleisöreaktiot ovat olleet pääsääntöisesti myönteisiä. Lukema on sittemmin kai mennyt mieheltäni sekaisin. Mutta vieläkään tämä ei ole minulle rutiinia. Jokainen pikku suunnitelma tai satunnainen tilanne saa sydämen tykyttämään.

Ihan tosissaanko mieheni haluaisi minulle mieskokemuksia, avioliiton sivusuhteita, joista sitten muka saisimme lisää iloa ja energiaa kahdenkeskiseenkin elämäämme. Ensin oli vihjailua siihen suuntaan, nyttemmin jo enemmän tai vähemmän suorasukaisia kysymyksiä, että mitä siitä itse pitäisin. Se on niin hurja ajatus, että en osaa siihen vastata. Yhtenä päivänä olen jotain mieltä, toisena toista. Ja myöntää täytyy, että tänäänkin aivan valtavasti kiihotuin, kun lehdestä luin, että mikäli miehellä on syytä olettaa, että nainen olisi tekemisissä vieraan seksikumppanin kanssa, se lisäisi merkittävästi miehen siittiötuotantoa.

Olemme naimisissa oleva pariskunta, lapset lensi pesästä 2019. Elämä oli lähes nukuttavan tylsää kunnes mieheni yhtenä saunailtana sanoi että työkaveri on tulossa kylään ja saunomaan. En ikinä olisi uskonut mihin yksi ilta johtaa. Tämä Make sitten tuli kylään ja riisui kaikki vaatteet saunan pukuhuoneeseen kun minä olin löylyissä. Sinne se Make tuli jumalaisen kalunsa heiluen reideltä toiselle. Tunsin alavatsassa suorastaan kouristuksen ja pillu alkoi valua niin että hävetti. Make siinä sanoi että miehesi meni lataamaan lisää juomaa kylmään ja tulee kohta. Tuumasi että onkin lauteilla niin hottia tavaraa että parempi löytyä kylmää jotta pysyy molemmat päät aisoissa. Nolostuin sitten ihan täysin mutta samalla kihisin kiihkosta. Mieheni tuli saunaan ja sanoi että kuule Marjatta, tänään on mahdollisuuksien ilta, Maken akkahan lähti jo vuosia sitten ja Makella kun on aika iso varuste niin juteltiin että kysytään että joskos kerran eläessä haluat kokea oikein jättimelaa. Sanoin että ei pojat ei nyt kyllä mitään tällaista ja samalla jo kaduin mitä sanoin. Onneksi tilanne eteni niin että mieheni suorastaan vaati edes kokeilemaan. Kokeilin ja voi luoja, voi pyhät talikynttilät. Olin nautinnosta sekaisin seuraavat 2 päivää koska Make nussi mua varmaan 10 kertaa ja mies joka kerta liukkaille. Tänä päivänä tilanne. Olemme etsineet porukan 9 miestä ja oma mies. Vietämme viikonloppuja erittäin runsaassa nussimisen tohinassa. En paljon muuta ehdi tekemään kuin nussimaan 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Minä haluan mukaan

Olin matkoilla Espanjassa ja eksyimme johonkin orgia paikkaan, katsoin kuin olisin ollut lapsi karkki kaupassa. Ei aikaakaan kun olin jalat levällään ja edessäni oli jono miehiä kalut pystyssä. Ei mitään tietoa montako mutta aika katosi johonki ja olin antanut lähes 9 tuntia pillua välillä vain juoden vettä. En tiennyt että sellaisia orgasmeja on olemassa mitä sain mutta lopulta olin täysin voimaton ja raukea ja pyysin että lopettavat. Sain jälki orgasmeja vielä seuraavana päivänäkin. Montako miestä voi naida lähes 9 tunnin aikana mutta arvioin että tunnissa vähintään 10 miestä.

Yhteistyössä