Montako panadolia raskaana oleva saa ottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päänsärkyinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päänsärkyinen

Vieras
kun eikös se ollu 6? oon nyt kolme ottanut päivän aikana ja päähän vaan särkee. Jos vielä yötä vasten ottasin yhden et sais nukkua?
Muutenkin outo olo ollut koko päivän. Huippaa ja yökkäilyttää, vanne kiristää päänympärillä...ARG niskat taitaa olla ihan jumissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Paljon sulla on viikkoja? Raskausmyrkytystä?

Päälle 28 on viikot. Neljäs raskaus enkä koskaan oo myrkytyksestä kärsinyt. Pitää kattoo jos olo jatkuu huomenna niin pitää käydä vaik tk:ssa kattoo pissa ja paineet.

Ota joku ibuprofeiinitabletti. Mulla oli kans välillä sellasta päänsärkyä ettei panadoleista ollu mitään apua. Yhellä buranalla lähti... mulle ainakin lääkäri sano et keskiraskaudessa ihan turvallista jos ei ole jatkuvassa käytössä. Ihan alussa jo lopussa ei sais syödä.

Alkuperäinen kirjoittaja buranaa:
Ota joku ibuprofeiinitabletti. Mulla oli kans välillä sellasta päänsärkyä ettei panadoleista ollu mitään apua. Yhellä buranalla lähti... mulle ainakin lääkäri sano et keskiraskaudessa ihan turvallista jos ei ole jatkuvassa käytössä. Ihan alussa jo lopussa ei sais syödä.

Jep,ota Buranaa!Ibuprofeiinia voi ottaa raskausviikolle 37 saakka..turhaa hössötystä tuo ettei saisi ottaa!!

Yhteistyössä