Montako tietokonetta perheessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turparullalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi, pöytäkone ja läppäri, sekä muiden vaihtuvia koneita ja koneen osia erinäinen määrä silloin tällöin, joita isäntä korjailee.

Enempää omia ei meille osteta, jos asiaa multa kysytään :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 00:05 Tallu kirjoitti:
Kaksi, pöytäkone ja läppäri, sekä muiden vaihtuvia koneita ja koneen osia erinäinen määrä silloin tällöin, joita isäntä korjailee.

Tervetuloa meillekin vaan KORJAILEMAAN tää 1 ja ainoa kone.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 00:12 Turparullalla kirjoitti:
\

Kiitos kutsusta, pitää esittää se isännälle. Mihis päin pitäisi lähteä tulemaan? =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 00:15 juuei kirjoitti:
Noin kolme toimivaa, osia sen verran että tulis ehkä 1 tai 2 tykö ja miehellä on työläppäri myös.

Normaaliudesta en sano mittään. :D

Mä olin yllättynyt kun miehen siskonlla on miehensä kanssa yhteensä 4konetta ja perheessä vaan 2 henkilöö.Meillä 6henkilöö ja 1 kone.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 00:16 Tallu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 00:12 Turparullalla kirjoitti:
\

Kiitos kutsusta, pitää esittää se isännälle. Mihis päin pitäisi lähteä tulemaan? =)

Missä asuu korjaaja?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 00:18 Turparullalla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 00:15 juuei kirjoitti:
Noin kolme toimivaa, osia sen verran että tulis ehkä 1 tai 2 tykö ja miehellä on työläppäri myös.

Normaaliudesta en sano mittään. :D

Mä olin yllättynyt kun miehen siskonlla on miehensä kanssa yhteensä 4konetta ja perheessä vaan 2 henkilöö.Meillä 6henkilöö ja 1 kone.

Tämä on miehen varsinainen, meidän isokone. Hän on nyt vähän toipilas. Sitten on ns. vaimon kone, jolle voi asentaa hassuja juttuja, niin että se pääsee (tai ei pääse) palstalle, ettei tarvii tapella vuoroista.
Lapset ei käytä vielä itsenäisesti konetta, sylissä katsovat tomitraktoria kun äiti palstailee. Se kolmas on kiinni telkkarissa, ajalta ennen tallentavaa digiboksia, siihen sai imaistua digiboksin kautta ohjelmat. Ei sitä nyt tietty enää ole tarvittu, mutta siellä se vaan asuu kaapissa. Työläppäriä ei saa/kannata käyttää kotona, mutta se tuodaan turvaan kotiin viikonlopuksi.
Ne osat... no niitä aina täytyy välillä vaihtaa, ja niitä kerätään, kunnes olis koneellinen, että vois niputtaa ja myydä, mutta kun niitten arvo romahtaa ja kukaan ei enää halua niitä, niin nurkkiin ne jää. Onneksi mies ei osta koskaan viimeisintä uutuutta, vaan toiseksi uusinta.

Ja kohtahan lapset tarvii... On mulla päivisin usein molemmat auki, flikka piirtää paintilla tai kirjoittelee "sanoja"(asdfghjklöä), mitä mun pitää sitten lukea.

7-8 toimivaa konetta joista yksi kannettava. Meitä kaksi ja mun käytössä on kannettava. Koneita on monta koska yhteen koneeseen menee rajallinen määrä kiintolevyjä. Levytilaa meillä on nyt noin neljä teraa.

5 konetta, 3 näistä minun ja 2 miehen. Jokaisessa omanlaisensa käyttöjärjestelmä ym.

Ei johdu ammatista eikä puhtaasta intohimosta, ihan vaan koneista ja pelaamisesta nauttivista vanhemmista. Niin ja kaikki toimivat.

Yhteistyössä