Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No mummo ja Morgan ovat eronneet vuonna -79 ja tuo nainen on 27-vuotias eli lienee syntynyt vasta vuonna -82.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:siis ex-vaimon lapsenlapsen kanssa? onko tämä syntynyt suhteen jälkeen, siis lapsivai ennen suhdetta
Alkuperäinen kirjoittaja just:No mummo ja Morgan ovat eronneet vuonna -79 ja tuo nainen on 27-vuotias eli lienee syntynyt vasta vuonna -82.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:siis ex-vaimon lapsenlapsen kanssa? onko tämä syntynyt suhteen jälkeen, siis lapsivai ennen suhdetta
Muistakaa siis kaikki, että eksän sukulaisten kanssa ei sovi mennä naimisiin!
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja just:No mummo ja Morgan ovat eronneet vuonna -79 ja tuo nainen on 27-vuotias eli lienee syntynyt vasta vuonna -82.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:siis ex-vaimon lapsenlapsen kanssa? onko tämä syntynyt suhteen jälkeen, siis lapsivai ennen suhdetta
muutenkaan mies ja tyttö olleet verisukulaisia mutta tuossa tilanteessa en näe mitään pahaa, kai mä oon sitte ainoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja una:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja just:No mummo ja Morgan ovat eronneet vuonna -79 ja tuo nainen on 27-vuotias eli lienee syntynyt vasta vuonna -82.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:siis ex-vaimon lapsenlapsen kanssa? onko tämä syntynyt suhteen jälkeen, siis lapsivai ennen suhdetta
muutenkaan mies ja tyttö olleet verisukulaisia mutta tuossa tilanteessa en näe mitään pahaa, kai mä oon sitte ainoo![]()
niiden suhde alkoi tytön ollessa 17....
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja una:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja just:No mummo ja Morgan ovat eronneet vuonna -79 ja tuo nainen on 27-vuotias eli lienee syntynyt vasta vuonna -82.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:siis ex-vaimon lapsenlapsen kanssa? onko tämä syntynyt suhteen jälkeen, siis lapsivai ennen suhdetta
niiden suhde alkoi tytön ollessa 17....
niin? väitetään että alkanut 10v sitten