Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Jos alkaa pännii, niin vedä kännii....
Joo hei vaan, tää lähtee kohta tupakille ja sitten nukkumaan..
Ei auta kun pitää herätä kuiteski seiskan aikaan :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:Helou helou!! :wave:
Piti mennä jo nukkuu mut tein vielä paukun! OHO!
Kohta kyl meen, mut eka tupakille!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:Helou helou!! :wave:
Piti mennä jo nukkuu mut tein vielä paukun! OHO!
Kohta kyl meen, mut eka tupakille!![]()
Vai niin, et sitten mulle paukkua tehnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Jos alkaa pännii, niin vedä kännii....
Joo hei vaan, tää lähtee kohta tupakille ja sitten nukkumaan..
Ei auta kun pitää herätä kuiteski seiskan aikaan :headwall:
Mä käännän silloin kylkee
Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:Oho! No tottakai Herra Majuri! *kaataa lasiin*
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:Oho! No tottakai Herra Majuri! *kaataa lasiin*
Join jo sen, lisää please
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:Oho! No tottakai Herra Majuri! *kaataa lasiin*
Join jo sen, lisää please
maistuu nam![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Paikalla:wave:
terse :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:Niin mäki omani! Kräp! Mitä tehdä! Tää on tylsä ja menee nukkuun! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja harakanhattu:Niin mäki omani! Kräp! Mitä tehdä! Tää on tylsä ja menee nukkuun! :ashamed:
ÄLÄ vielä orgiat vasta aluillaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
mukkuunn,,, mitä se on suomeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
mukkuunn,,, mitä se on suomeksi