Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
mukkuunn,,, mitä se on suomeksi
Ei saa kiusata toisia![]()
Kiitoooos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Nyt miä alan kiusaamaan sinua.......
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Pyh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Pyh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Kiitoooos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Kiitoooos![]()
Ollos hyvä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Kiitoooos![]()
Ollos hyvä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mitäs se Sampri oikein meinaa, mulukuttaakos? Onkos mulukusta puutos?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Kiitoooos![]()
Ollos hyvä![]()
![]()
Mitäs se Sampri oikein meinaa, mulukuttaakos? Onkos mulukusta puutos?
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Kiitoooos![]()
Ollos hyvä![]()
![]()
yritäkkös iskee mun naista vai hä???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:yritäkkös iskee mun naista vai hä???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mitäs se Sampri oikein meinaa, mulukuttaakos? Onkos mulukusta puutos?
Elä ees viiti![]()
Ei oo puutosta, just sain![]()
ja nikki oli Samperi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:hävytön siäAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:sen verta oon nyt känässä et tä ehkä kohta mukkuunn...
Kiitoooos![]()
Ollos hyvä![]()
![]()
yritäkkös iskee mun naista vai hä???![]()
Varmasti yrtitän naisesi
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mitäs se Sampri oikein meinaa, mulukuttaakos? Onkos mulukusta puutos?
Elä ees viiti![]()
![]()
Sampri oot mulle
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mitäs se Sampri oikein meinaa, mulukuttaakos? Onkos mulukusta puutos?
Elä ees viiti![]()
![]()
Sampri oot mulle
Ihan miten vaan, hra mato![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ihan miten vaan, hra mato![]()
Siis herra mato VALTAVA
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Ihan miten vaan, hra mato![]()
Siis herra mato VALTAVA
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:tää kait sit menee nukkuum ku on sen verta on känässä....
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:tää kait sit menee nukkuum ku on sen verta on känässä....
Älä nyt vielä, yöhän just alko muuttua mielenkiintoseks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:tää kait sit menee nukkuum ku on sen verta on känässä....
Älä nyt vielä, yöhän just alko muuttua mielenkiintoseks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Vaihda heti nikkisi Sampriksi