moro kaikki nuoret tulevat äitylit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rimpsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rimpsa

Vieras
Olisi kiva saada juttu seuraa odottavilta tulevilta äideiltä.itse odotan ensimmäistäni poikaystäväni jarkon kanssa ja laskettu aika on 4.helmikuuta.jännittää niin.Olisi mukva vaihtaa ajatuksia jonkun kanssa kun on niin yksinäinen olo kun mies on melkein aina pois kotoa töiden takia...kirjoitellaa..yksinäinen haukivuorelta.. :wave:

heippa
odotan toista ja ensimmäinen on neljän vanha tyttö. tuo on tuttua että miestä ei näy.meilläkin kävi vaan äsken pyörähtämässä ja taas lähti.minä kökötän kotona on niin väsynyt ettei kyläilyt kiinnosta..

kiva ku joku on vastannu.eilenkin jake tuli 8 aikaa illalla kotiin ja söi ja meni nukkuu..en voinu muuta ku itkee,sanoin että meillä ei oo ikinä yhteistä aikaa edes käydä kylässä missään.ainoastaan viikonloput ja se on melkein kavereittesa kaa juomassa viikonloput..olo tuntuu nii tyhjältä..tosi yksinäiseltä.tottakai mä ymmärrän et sen täytyy työnsä tehdä,mut ihan ku se ei tajuais kuin paljon mä tarviin läheisyyttä ja tukee..ja muutenkin sen läheisyyttä..onkohan jotain tapahtunu....

Ehkä pelkkä isäksi tulo kutkuttaa poikaystävääsi ja monestihan miehet ratkaisevat ongelmat juuri näin miehekkäästi eli poistuvat paikalta.. Varmasti vauva valtaa isukkinsa sydämen ja lähentää teitä. Tässä vaiheessa miehen voi olla vielä kovasti vaikeaa ymmärtää, että tosiaan on saamassa lapsen, kun mitään niin konkreettista ei vielä näy missään... vaikka itse sen tuntee kaiken aikaa! Itselläni 2½-vuotias poika ja laskettu aika nyt 25.4. Voit meilailla halutessasi osoitteeseen waltterinperhe@luukku.com.

Jaksamista ja nauti raskaudestasi! =)

Yhteistyössä