Morsiussauna <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli semmonen tuossa pari kuukautta sitten =) Oli ihana kokemus. Löydät varmaan siihen kuuluvat lorut sun muut googlettamalla. Ja vinkkinä vielä että käykää aina välillä viemässä morsiammelle lasi raikasta vettä sinne saunaan kun hän on siellä koko ajan =) Tulee helposti huono olo jos on vielä päivällä juonu alkoholia.

No mä voin jatkaa :) En mä kaikkia merkityksiä muista tai niitä loruja mutta jotain kuitenkin :)

- Mä istuin semmosella mulle tehdyllä istuimella (siin oli jotain havupuunoksia ja muita mitä en muista)
-Selkään siveltiin jotain ja suolaa siroteltiin päälle
- mahaan rikottiin raaka kananmuna
-mennessä saunaan mulle luettiin jotain lorua ja pidettiin kamalaa älämölöä jolla karkotettiin pahat pois
- kesken saunan vietiin ulos juoksemaan (pyyhe päällä) jolloin huutelin ex-heilojen nimiä
-vihdottiin (olivat tehneet saunavihdan mulle)

tuossa jotain =) Ja kaikki lorut laitettiin mulle polttarikansion väliin muistoksi =)

Viime polttareis, hierottiin jauhoja ja suolaa selkään, muna rikottiin päähän, morsian istui katajanoksien ja havujen päällä saunassa, keräs oman saunavihtansa jonka sisään pistettiin yksi kuusenoksa, saunomisen lopuksi vihta heitettiin saunan katolle. Sillä aikaa kun morsian istui saunassa muut kiersi saunan ympäri ja paukutti seiniä... valitettavasti en muista mitä kaikkea merkitystä noilla oli.

Mä keräsin jotain kiviä joita piti kerätä yhtä monta ku entistä ja sit nakkelin ne järveen ja piti keksiä jotain hyvää sanottavaa jokaisesta niistä... kesti muuten aika kauan ;)
Samoja juttuja kun yllä oli muuten

Yhteistyössä