Motivaatio laihdutukseen täysin hukassa!!! :( Apuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sotakameli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sotakameli

Vieras

Siis miten hel***issä tästä ei nyt vaan tule yhtään mitään!!!! Ketuttaa olla näin selkärangaton! Mulla 6 kk ikäinen vauva ja raskauskilot hilluu mukana edelleen ja varmaan tullut lisääkin. En uskalla edes vaa'alle mennä. Herkkujen himo on aivan hillitön ja varsinkin se tolkuton iltamässytys.. Prkle.
Taustaa sen verran, että painonvartijoissa olen laihduttanut muutama vuosi sitten ennen raskautta liki 30 kiloa, joten keinot kyllä tiedetään.. Mutta miksi tästä ei tule yhtään mitään!! Joka päivä aina päätän, että NYT. Mutta iltaa kohden on kaikki laihdutusyritykset kaatuneet. Mä en oo koskaan ollut näin saamaton.

Eilinen oli totaalinen herätys, kun näin itseni kaupan ikkunasta.. Meillä on pakko olla laihentavat peilit kotona, koska se näky siinä ikkunassa oli aivan järkky..

Auttakaa, kaikki konstit ja vinkit otetaan vastaaaaaaaan!!!

Joo, imetän! Sen varjolla tulikin mässyputki alettua, mutta eipä se enää laihdutakaan.. Taidan nyt vaan reilusti sitten mässätä yli tarpeen, koska noususuuntaan menee.

Joku kertoi jossakin hyvän vinkin makean himoon - TIKKARI! Siis kun tekee mieli jotain hyvää, niin ottaa tikkarin. Sitä olenkin noudattanut välillä, ettei tarttisi karkkipusseja ostella.. Tikkareita nyt kukaan jaksa imeskellä koko aikaa..heh.

Mutta vinkkejä siihen, kun iltasyöminen lähtee lavasta aivan täysin!!! :( Ja farkut ei mahdu jalkaan millään, vieläkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, imetän! Sen varjolla tulikin mässyputki alettua, mutta eipä se enää laihdutakaan.. Taidan nyt vaan reilusti sitten mässätä yli tarpeen, koska noususuuntaan menee.

Joku kertoi jossakin hyvän vinkin makean himoon - TIKKARI! Siis kun tekee mieli jotain hyvää, niin ottaa tikkarin. Sitä olenkin noudattanut välillä, ettei tarttisi karkkipusseja ostella.. Tikkareita nyt kukaan jaksa imeskellä koko aikaa..heh.

Mutta vinkkejä siihen, kun iltasyöminen lähtee lavasta aivan täysin!!! :( Ja farkut ei mahdu jalkaan millään, vieläkään.

Aikaisemmin (ennen lapsia) kun laihdutin onnistuneesti niin mulla tuohon iltasyöntiin tepsi vain se, että syöminen on kiellettyä 18.00 jälkeen. Muuten aina sortui mässäämään. Pakko ottaa tuo taas käyttöön. Ja namit pois :'(

Siis tuo, että syöminen on KIELLETTYÄ tietyn kellon ajan jälkeen!! Sen varmaan pystynkin toteuttamaan! Koska se kohtuus ei ei ei ei ei onnistu!! Ja sitte ottaa ihan sutena päähän. Mä oon ollut aina ylpeä itsekuristani (monessakin asiassa) ja nyt moraali rempallaan ku jokisen eväät..

Kyllä harmittaa nää läskit ja kesäkin vasta aluillaan.. Niin PITI olla kesällä kilot pois.

Yhteistyössä