MTV3:n vaaligallup: Kokoomus 19.8%, keskusta 19.3%, sdp 17.3% ja persut 17.0%.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mukavaa:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23111505]Luultavasti. Persuthan täällä mollaavat ulkomaalaisia, naisia, uskonnollisia, eettisiä, ja lähes kaikkea muuta mitä nyt vain voivat.[/QUOTE]

Tässä(kin) ketjussa vain persuja ollaan nimitelty, ei muita. Huomaatko? :)

No eipä nuo gallupit ole koskaan todellista lopputulosta osanneet arvata. Suurin osa kansasta kun tekee päätöksensä vasta matkalla uurnalle.

Persujen kannatus on paljon suurempi mitä gallupit antavat olettaa. Jokainen voi lähipiiristään tehdä vastaavaa galluppia, minun lähipiiristäni melkein jokainen aikoo äänestää persuja!

Työpaikalla tehtiin aiemmin vastaava gallup, persuille äänensä taisi antaa jotain lähemmäs 80% vastanneista.

[QUOTE="vieras";23111569]Persujen kannatus on paljon suurempi mitä gallupit antavat olettaa. Jokainen voi lähipiiristään tehdä vastaavaa galluppia, minun lähipiiristäni melkein jokainen aikoo äänestää persuja!

Työpaikalla tehtiin aiemmin vastaava gallup, persuille äänensä taisi antaa jotain lähemmäs 80% vastanneista.[/QUOTE]

Niin mekin äänestettiin, eikä yksikään ollut äänestämässä persuja. Toisaalta kuinka moni ylipäätään haluaa kertoa todellista äänestyskantaansa kahvipöydässä ja varsinkaan vielä tässä vaiheessa ennen vaaleja.

[QUOTE="mä";23111524]Tässä(kin) ketjussa vain persuja ollaan nimitelty, ei muita. Huomaatko? :)[/QUOTE]

Sitä saa mitä tilaa ja käytös luo käytöstä, eikös se näin ole? :D

Kun on tarpeeksi haukkunut muita, on muiden ensimmäinen reaktio haukkua heti kättelyssä, ennen kuin taas tulee itsew haukutuksi.

[QUOTE="mä";23111524]Tässä(kin) ketjussa vain persuja ollaan nimitelty, ei muita. Huomaatko? :)[/QUOTE]

Sitä saa mitä tilaa ja käytös luo käytöstä, eikös se näin ole? :D

Kun on tarpeeksi haukkunut muita, on muiden ensimmäinen reaktio haukkua heti kättelyssä, ennen kuin taas tulee itse haukutuksi.

[QUOTE="vieras";23111619]Sitä saa mitä tilaa ja käytös luo käytöstä, eikös se näin ole? :D

Kun on tarpeeksi haukkunut muita, on muiden ensimmäinen reaktio haukkua heti kättelyssä, ennen kuin taas tulee itse haukutuksi.[/QUOTE]

Sunko mielestä on haukkumista kun KESKUSTELLAAN islamista ja järkyttävistä asioista mitä sen uskonnon varjolla tehdään ?

Sen sijaan nämä "suvaitsevaiset" täällä haukkuvat erittäin ala-arvoisesti tälläkin palstalla kaikkia jotka vain mainitsevat äänestävänsä perussuomalaisia.

Jos olet todella noin sinisilmäinen ettet näe mihin tämä maailma on menossa, niin hauku sitten meitä jos se sinun oloasi helpottaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan aluksi haluaisin kiittää;23111240:
Perussuomalaisten vaalityötä tehdään jokaisessa puolueessa ja monessa musssa instituutiossa.
Tack, Astrid och Eva!

Kiitos Tavja ja toveri Viljanen!

Kiitos Jyrki ja Alexander!

Kiitos YLE, Pravda ja Aamulehti!

Kiitos KKO ja koko oikeuslaitos!

Kiitos RAY, SPR!

Tack de svenka fonderna!

Ja monet, monet muut jotka tekevät väsymätöntä vaalityötä perussuomalaisten hyväksi.

tämä on varmaan totta minäkin heräsin ensikertaa ottamaan kantaa yhteiskunnalisiin asioihin

[QUOTE="vieras";23111291]Kiitos ennenkaikkea mamuille jotka tekevät hienoa vaalityötä persujen hyväksi murhaamalla ja raiskaamalla ihmisiä sekä tehtaillen rikoksia päivittäin.

Ilman mamuja me emme todellakaan pärjäisi, kiitos![/QUOTE]

Ovatko mamut tosiaan persuja?

En ole ikinä äänestänyt, enkä luultavasti äänestäkkään, koska nukkuvien kannatus nousee vuosi vuodelta: Se on aidoin kannanotto tuohon Arkadian eläintarhaan ja myös kannanotto parhaimmillaan. Kuitenkin (tekemisen puutetta?) olen katsellut noita eri puolueiden vaalitenttejä niin olen huomannut että Timo Soini erottuu joukosta. Hän EI kiertele kysymyksiä mikä on politiikoille ylensä tyypillistä..ja hänen kommenteistaan saa jopa tavallinenkin ihminen selvää.

[QUOTE="vieras";23110915]Persuja äänestää kansakunnan fiksuin osa.

T. entinen vihreä[/QUOTE]

Persuja todellakin äänestää fiksut ihmiset,jotka ovat kyllästyneitä kerjäläiseten hyysäämiseen.

Kuka idiootti äänestää Kokoomusta? Rikkaiden ja yrittäjien asialla, ei vähävaraisten eikä lapsiperheiden asialla. Haluavat ulkoistaa kaikki palvelut ja kannattaa tasaveroa. Lisäksi nuoleskelevat EU:n persettä, vaikka tässä on totuus! Lukekaa

http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/04/17/kriisi-vie-euromaita-kohti-valintaa--liittovaltio-tai-ero/20115431/12#comments

[QUOTE="vieras";23599957]Kuka idiootti äänestää Kokoomusta? Rikkaiden ja yrittäjien asialla, ei vähävaraisten eikä lapsiperheiden asialla. Haluavat ulkoistaa kaikki palvelut ja kannattaa tasaveroa. Lisäksi nuoleskelevat EU:n persettä, vaikka tässä on totuus! Lukekaa

Rahoitusprofessori Pettis: Eurokriisi vie kohti liittovaltiota tai eroa | Taloussanomat[/QUOTE]

Surullisen paljon Suomessa asuu sekoomusta äänestäviä.

[QUOTE="vieras";23110915]Persuja äänestää kansakunnan fiksuin osa.

T. entinen vihreä[/QUOTE]
No se nyt ei ainakaan. Pikemminkin kouluttamattomat duunarit ja työttömät.

(Veikkaus: Nyt tulee vähintään kolme ihmistä kertomaan, kuinka joku heidän yliopistossa käynyt tuttunsa äänestää persuja.)

[QUOTE="vieras";23600022]Lukujen perusteella tulossa porvarihallitus taas. Rikkaat ja yrittäjät kiittää, muut kärsii[/QUOTE]

Ninpä. Kummallista kaiken vinkumisen jälkeen! Tyytymättömien ei olisi pitänyt äänestää persuja. Ollaan kohta niin oikealla kuin vaan mahdollista.

[QUOTE="vieras";23600022]Lukujen perusteella tulossa porvarihallitus taas. Rikkaat ja yrittäjät kiittää, muut kärsii[/QUOTE]

Täälläkin moni pienituloinen mamma äänestää silmät kiiluen Kokoomusta. Idiotismia. Kokoomus ajaa VAIN rikkaiden ja yrittäjien asiaa, ei perheiden, ei pienituloisten. Kokoomus haluaa ulkoistaa kaikki palvelut ja ajaa julkiset peruspalvelut alas. + tasavero + pakkoruotsi jne jne.

Yhteistyössä