E
en halua
Vieras
Työilmapiiri on aivan hirveä, koen työpaikkakiusaamista lähes joka päivä. En kuulu siihen porukkaan, jään ja mut jätetään aina ulkopuolelle kaikesta. Tein mä miten vaan, niin tuntuu että jollain on aina valittamista. Jos oon hiljaa, niin siitä valitetaan. Jos sanon jotain, siitäkin valitetaan. Ongelma on mun persoona, minä ihan kokonaan, ja sitä mun on vaikea muuttaa vaikka ne kuinka haluais.
Mun työ on puuduttavaa, saan kaikki jämät joita kukaan muu ei halua. Työ on tylsää, rutiinin omaista, ihan kamalaa. En saa siitä enää mitään irti.
Mä inhoan mun työtä, inhoan mun työkavereita, inhoan mun työpaikkaa. Ja mua ahdistaa aivan sairaasti taas mennä sinne viikoksi. Lasken vaan tunteja kotiinpääsyyn ja viikonloppuun
Etsin koko ajan jotain muuta työtä, mutta ei niitä tunnu oikein olevan.
Mun työ on puuduttavaa, saan kaikki jämät joita kukaan muu ei halua. Työ on tylsää, rutiinin omaista, ihan kamalaa. En saa siitä enää mitään irti.
Mä inhoan mun työtä, inhoan mun työkavereita, inhoan mun työpaikkaa. Ja mua ahdistaa aivan sairaasti taas mennä sinne viikoksi. Lasken vaan tunteja kotiinpääsyyn ja viikonloppuun
Etsin koko ajan jotain muuta työtä, mutta ei niitä tunnu oikein olevan.