Mua ahdistaa niin paljon et vaan tupakka auttais. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Oon kyl tosin raskaana rv 13+4 ja ollut polttamatta plussaamisesta lähtien. Nyt oon ollut kolmen viikon ajan niin ahdistunut kun miehen kanssa ollaan eroamassa ja mietin että olis ihana polttaa yks tupakka jos se vaikka auttais. En kuitenkaan haluis satuttaa vauvaa, joten en mene polttamaan. Mikä auttais tähän yksinäisyyteen, ahdistukseen ja pelkoon siitä että nyt jään yksin ja kasvatan vauvan ilman miestä?

Mut ei auta just nyt. Kaikki ystävätkin asuu niin kaukana musta. :( Oon jotenkin niin surkee ihminen, et tekis mieli vaan mennä nukkumaan ja herätä ma aamuna taas töihin niin olis ainakin jotain seuraa mulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ensiksi:
Miksi näin kävi? Yksi tupakka tuskin lastasi tappaisi, MUTTA en usko, että se jäisi siihen yhteen kertaan, joten parempi olla ilman.

Miehen kanssa niin paljon ongelmia ettei niitä pysty selvittään. En voi enää koskaan luottaa häneen, joten parempi erota. :(

En mäkään usko et siitä yhdestä tupakasta mitään haittaa olis mutta sit olis helpompi lipsua siihen toiseen jne. Parempi pitää täysin nollatoleranssi niin ku alkoholinkin kanssa ni ei tarvii sit syyttää itseään jos vauvalla olis joku sairaus.

olen pahoillani tilanteestasi, jos saisitte asiat puhuttua ja saisit miehesi ymmärtämään kuinka monta isoa muutosta sinulle on tapahtunut. hienoa että olet ollut polttamatta kaikesta tapahtuneesta huolimatta. mä niin toivoisin että saisitte asiat selviksi. voimia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen pahoillani tilanteestasi, jos saisitte asiat puhuttua ja saisit miehesi ymmärtämään kuinka monta isoa muutosta sinulle on tapahtunut. hienoa että olet ollut polttamatta kaikesta tapahtuneesta huolimatta. mä niin toivoisin että saisitte asiat selviksi. voimia

Kiitos! Voimia tässä tarvitaankin! Elimistö alkaa oireilemaan jo aika pahasti... Oon laihtunut tosi monta kiloa ja eilen illalla oksensin kun oli henkisesti niin paha olla. Haluisin vaan olla onnellinen ja iloita tästä vauvasta, mut en nyt pysty siihen ku joka päivä yritän pitää itseni vaan kasassa.

Yhteistyössä