olen siis 1,6v lapsen yh.. lapsen isä jätti melkein saman tien kun kerroin lasta odottavani.. sen jälkeen ei olla puhuttu edes (hän ei ole suostunut..) ja ei ole siis ikinä lasta tavannut.
nyt lauantaina sain sitten kuulla että lapseni on saanut velipuolen juuri.. musta tuntuu niin pahalta että mä en kestä!! mua ahistaa,itkettää,kaikki maailman pahat tunteet tuli päälle samalla kertaa.
mikä ihme voi olla miehellä noin päässä vialla että tekee yhden lapsen,josta ei sitten välitä yhtään, ja heti perään uuden. (seurustelevat siis lapsen äidin kans,veikkaa että suunniteltu oli)
miten mä pääsen tästä olosta eroon..?
mä tahdon vaan että se ihminen joutuis kärsimään..
vaikka ymmärrän että ei se vauva ole tähän mihkään syyllinen niin mielessä jopa käynyt,että olisi hänelle oikein jos esim kuolis kätkytkuolemaan.. haluan että se KÄRSII... se vähän helpottais mun oloa..
onko täälä ketään joka ymmärtäis..?
mitä mun pitää tehdä..? en yksinkertasesti kestä tätä oloa ja ahdistusta.
sielä se kusipää raukka viettää onnellista perhe-elämää uuden vauvan kanssa,vaikka ei ensimmäisestäkään vastuuta kantanu.
mitä se on tehny ansaitakseen onnen, ja mä ansaitakseni tämän olon...?
nyt lauantaina sain sitten kuulla että lapseni on saanut velipuolen juuri.. musta tuntuu niin pahalta että mä en kestä!! mua ahistaa,itkettää,kaikki maailman pahat tunteet tuli päälle samalla kertaa.
mikä ihme voi olla miehellä noin päässä vialla että tekee yhden lapsen,josta ei sitten välitä yhtään, ja heti perään uuden. (seurustelevat siis lapsen äidin kans,veikkaa että suunniteltu oli)
miten mä pääsen tästä olosta eroon..?
mä tahdon vaan että se ihminen joutuis kärsimään..
vaikka ymmärrän että ei se vauva ole tähän mihkään syyllinen niin mielessä jopa käynyt,että olisi hänelle oikein jos esim kuolis kätkytkuolemaan.. haluan että se KÄRSII... se vähän helpottais mun oloa..
onko täälä ketään joka ymmärtäis..?
mitä mun pitää tehdä..? en yksinkertasesti kestä tätä oloa ja ahdistusta.
sielä se kusipää raukka viettää onnellista perhe-elämää uuden vauvan kanssa,vaikka ei ensimmäisestäkään vastuuta kantanu.
mitä se on tehny ansaitakseen onnen, ja mä ansaitakseni tämän olon...?