Mua ahdistaa toi kissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saalis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saalis

Vieras
Sen on jostain syystä pakko pitää mua silmällä koko ajan. Kun mä liikun, tulee kissa hetken päästä perässä.
Istuin tässä koneella, kissa makasi vieressä lattialla ja toljotti. Lähdin käymään vessassa, ja kun tuun takas, niin kissa makaa vessan oven edessä ja toljottaa. Nyt se tuli taas tuohon lattialle tuijottamaan.
Ihan sama minne menen, niin tuo tuijottaja seuraa hiljaa perässä.

Ahdistaa, ihan kuin joku hullu stalkkeri vaanis koko ajan.

No mieti jos se kissa olisi ihan koko ajan iholla. Aina sinussa kinni missä oletkin, ei riittäisi pelkkä seuraaminen. Nukkuisikin peittosi alla joko tissien tai jalkojesi välissä.

Tervetuloa elämääni, minulla on pieni sylikoira. :D

Nytkin sylissä kerällä...

Se haluaa, että sä huomioit sitä. Silität ja juttelet sille. Mulla toinen on tommonen, jos en anna sille henk. koht. huomiota vähään aikaan, se tulee pyytämään sitä.

Mun koira on samanlainen. Sitten se aiheuttaa vaaratilanteita, kun makaa lattialla enkä huomaa. Esim. ruokaa laittaessa. Koko ajan pitäs rapsuttaa, harjata, leikkiä jne. Ei hitto jaksa. Ja se syyllistävä katse, se saa olon tosi huonoksi.

Sen on jostain syystä pakko pitää mua silmällä koko ajan. Kun mä liikun, tulee kissa hetken päästä perässä.
Istuin tässä koneella, kissa makasi vieressä lattialla ja toljotti. Lähdin käymään vessassa, ja kun tuun takas, niin kissa makaa vessan oven edessä ja toljottaa. Nyt se tuli taas tuohon lattialle tuijottamaan.
Ihan sama minne menen, niin tuo tuijottaja seuraa hiljaa perässä.

Ahdistaa, ihan kuin joku hullu stalkkeri vaanis koko ajan.

vanha ketju, mutta mulla on samallainen kissa stalkkari, aika ärsyttävää jo! annan huomiota, leikin sen kanssa ihan tarpeeksi joka päivä, paijaan ja silittelen ja halataaan ei mikään auta, kissa kävelee koko päivä hiljaa perässä tuijottaa mua koko aika kun puuhaan, yhtäkkiä se istuu mun selän takana kun käännyn, joskus ihan pelästyn kun ei sitä kuule että hyppää keittiön kaapin päälle kun tiskaan! mutta silmät suuret tuijottaa mua vaan! :-/

Sehän fanittaa sinua! Niin minunkin kiki tekee, ja oikeastaan se on ihanaa, että joku todella palvoo sinua. Joskus minuakin alkaa rassaamaan sen jatkuva yliosallistuminen minun tekemisiini, kuten läppärin keyboardilla istuminen. Silloin luovutan ja ymmärrän alkaa antaa kikille huomiota ja hellyyttä. Otan esiin kissan harjan ja alan harjata sen turkkia. Yllättäen, ja milteinpä aina harjaaminen ja huomion osoittaminen yksinomaan kikille on minustakin kivaa; menen hänen kanssaan samaan transsiin mukaan. Harjaan niin pitkään ja hartaasti, kunnes kiki lähtee itse omiin oloihinsa - yleensä peseytymään ja suoraan nukkumaan. Sen jälkeen minulla on vihdoin oma rauha, ja se kestää useita tunteja eteenpäin.

Rupeaisin miettiä, onko itselläni jokin sairaus, jos kissa noin tiiviisti seurailee. No on mulla yks samperin kainalokoira täällä, se on niin minussa kiinni, että välillämme taitaa olla jokin henkinen napanuora. Kun menen sänkyyn, se kyttää, saisko luvan tulla ja jos saa luvan, hyökkää heti kainaloon. :love:

• Tykkää
Reactions: Zariza

Yhteistyössä