V
voisin elää ilman seksiä
Vieras
oon varmaan sairas tai jotain,mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa seksi! mies on ihan helisemässä kun en haluu harrastaa sitä ja torjun yleensäkin läheisyysyritykset.enemmän vaan ahdistaa kun mies valittaa tästä asiasta.oon sanonut,että en voi sille mitään kun ei tee mieli! jotenki se koko touhu on ällöttävän likaista...heh..ei nyt ehkä likaista,mut jotenki. jos se olis sellanen mitä vois tehdä ihan muidenkin nähden eikä tarttis aina niin et täytyy varoa,ettei lapset herää.jos se olis sama kuin kahvinjuonti.mut kun seksi on sellanen mistä ei ääneen puhuta....en tiiä mitä selitän.toivottavasti joku tajuu mitä tarkotan.
meillä siis 3v ja 1v lapset...kuopuksen jälkeen eikä oikein tokan raskaudenkaan aikana seksi kiinnostanut.en imetä enää.
oon sanonut,et sit harrastetaan ku kolmas lapsi saa tulla.vielä ei saa.
sanokaa vaan et oon huono vaimo ja sairas,mut pakko oli avautua tänne. tiedän että on ainakin yks ihminen joka on samaa mieltä mun kanssa...
välillä mietin,et johtuuks tää siitä etten haluis omaa miestäni...en niin kammoksu ajatusta seksistä jonkun muun kanssa,mutten silti kyllä haluis sekstailla muiden kanssa....äh..en tiiä.
meillä siis 3v ja 1v lapset...kuopuksen jälkeen eikä oikein tokan raskaudenkaan aikana seksi kiinnostanut.en imetä enää.
oon sanonut,et sit harrastetaan ku kolmas lapsi saa tulla.vielä ei saa.
sanokaa vaan et oon huono vaimo ja sairas,mut pakko oli avautua tänne. tiedän että on ainakin yks ihminen joka on samaa mieltä mun kanssa...
välillä mietin,et johtuuks tää siitä etten haluis omaa miestäni...en niin kammoksu ajatusta seksistä jonkun muun kanssa,mutten silti kyllä haluis sekstailla muiden kanssa....äh..en tiiä.