mua ällöttää seksi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voisin elää ilman seksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voisin elää ilman seksiä

Vieras
oon varmaan sairas tai jotain,mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa seksi! mies on ihan helisemässä kun en haluu harrastaa sitä ja torjun yleensäkin läheisyysyritykset.enemmän vaan ahdistaa kun mies valittaa tästä asiasta.oon sanonut,että en voi sille mitään kun ei tee mieli! jotenki se koko touhu on ällöttävän likaista...heh..ei nyt ehkä likaista,mut jotenki. jos se olis sellanen mitä vois tehdä ihan muidenkin nähden eikä tarttis aina niin et täytyy varoa,ettei lapset herää.jos se olis sama kuin kahvinjuonti.mut kun seksi on sellanen mistä ei ääneen puhuta....en tiiä mitä selitän.toivottavasti joku tajuu mitä tarkotan.

meillä siis 3v ja 1v lapset...kuopuksen jälkeen eikä oikein tokan raskaudenkaan aikana seksi kiinnostanut.en imetä enää.

oon sanonut,et sit harrastetaan ku kolmas lapsi saa tulla.vielä ei saa.

sanokaa vaan et oon huono vaimo ja sairas,mut pakko oli avautua tänne. tiedän että on ainakin yks ihminen joka on samaa mieltä mun kanssa...

välillä mietin,et johtuuks tää siitä etten haluis omaa miestäni...en niin kammoksu ajatusta seksistä jonkun muun kanssa,mutten silti kyllä haluis sekstailla muiden kanssa....äh..en tiiä.

No tässä on se, jolla kans ällöttää, mutta suostun siitä huolimatta, koska koen, että se on minun tehtävä - tahdoin tai en niin tyydytän mieheni. Mulla tää johtuu kyllä siitäkin, että ällöän itseäni.

vaikkei tätä kukaan usko,mutta mun mies ei oo pettäjätyyppiä...häntä on petetty kaksi kertaa,en minä koskaan.hän ei myöskään aio erota,mutta väkisinhän tää asia kiristää ilmapiiriä...jos jompikumpi tässä suhteessa aikoo erota,se olen minä.mutta en kyllä aio minäkään erota...

hmm... ap: ootko joskus aiemmin tykännyt seksistä? Ennen miestäsi?

Minulla sellainen tilanne, että rakastin seksiä aikoinaan. Ja en olisi ikinä uskonut,että tähän pisteeseen tullaan, että mua ällöttää ajatuski seksistä. MIEHENI KANSSA TOSIN. Haluttaa, mut ei oma mies. Täällä on edellisen kerran seksiä harrastettu joulukuussa,ennen joulua :'(

Täällä toinen jota seksi ei kiinnosta pätkääkään. Meillä jo kolme lasta ja enempää ei tule.
Nuorimmainen nyt 2v. ja tämän kahden vuoden aikana seksiä ollut tasan kaksi kertaa, ei vaan tee mieli. Mies vonkailee joskus mutta harvemmin hänkin, en usko että on pettänyt, mutta jos oliskin niin siitä vaan kunhan ei jää kiinni.
Olen sitten vissiin huono vaimo...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Minulla sellainen tilanne, että rakastin seksiä aikoinaan. Ja en olisi ikinä uskonut,että tähän pisteeseen tullaan, että mua ällöttää ajatuski seksistä. MIEHENI KANSSA TOSIN. Haluttaa, mut ei oma mies. Täällä on edellisen kerran seksiä harrastettu joulukuussa,ennen joulua :'(

suhteemme alkuaikoina MÄ halusin harrastaa seksiä vaikka kolmesti päivässä!silloin mieheni toppuutteli ja sille ois riittäny kerran viikkoon...nyt on kääntyny vähän päälaelleen tää.

täällä aivan sama juttu...ei huvita...kerran pohdin onko kyse miehesssä, mutta kun ei huvita edes tyydyttää itseäni vaikka sitäkin olen joskus tehnyt suihkussa....mutat siihenkään ei ole huvitusta.
Mieheltä otan suihin kerran viikossa jotta se edes saisi vähän, tunnen miestäni kohtaa rakkautta. Mutta ei vaan huvita. Haluan silti tyydyttää häntä edes joskus..... mutta miksei voitaisi nauttia seksistä.

Tosin olen raskaana rv 32 ja eka lapsi on 2vee ja talonrakennus menossa loppusuoralla. Niin ehkä tässäkin vähän syitä tähän haluttomuuteen kun ei vaan jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Olet itsekäs. Hanki apua.

olen kyllä.erittäinkin itsekäs joissain asioissa.muissa asioissa koen silti hoitavani äidin ja vaimon osan hyvin.jotenkin tuntuu,että en osaa olla vaimo.vain äiti.

Hanki sitä apua. Sinä et ole suhteessa yksin. Miehesi voi kärsiä tilanteesta hyvinkin paljon, ja on itsekästä olla tekemättä asialle mitään sillä verukkeella että "minua ei haittaa".

Alkuperäinen kirjoittaja bööböti:
täällä aivan sama juttu...ei huvita...kerran pohdin onko kyse miehesssä, mutta kun ei huvita edes tyydyttää itseäni vaikka sitäkin olen joskus tehnyt suihkussa....mutat siihenkään ei ole huvitusta.
Mieheltä otan suihin kerran viikossa jotta se edes saisi vähän, tunnen miestäni kohtaa rakkautta. Mutta ei vaan huvita. Haluan silti tyydyttää häntä edes joskus..... mutta miksei voitaisi nauttia seksistä.

Tosin olen raskaana rv 32 ja eka lapsi on 2vee ja talonrakennus menossa loppusuoralla. Niin ehkä tässäkin vähän syitä tähän haluttomuuteen kun ei vaan jaksa.

no sulla selkeesti on syitä! mua ei kiinnosta itsetyydytys yhtään...ei enää.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

suhteemme alkuaikoina MÄ halusin harrastaa seksiä vaikka kolmesti päivässä!silloin mieheni toppuutteli ja sille ois riittäny kerran viikkoon...nyt on kääntyny vähän päälaelleen tää.

Kuulostaa tutulta, meilläki harrasttettii seksii aikoinaan parhaimmillaan 3-5 kertaa päivässä suhteen alkuaikoina... ja nyt tosiaanki ei olla harrastettu melkee kahtee kk:een.Vaikka mies haluiski,ni mult ei tipu. Ällöttää ajatuski siit,emmätiiä...suihinkaa en ota,ku emmäkää saa nautintoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä toinen jota seksi ei kiinnosta pätkääkään. Meillä jo kolme lasta ja enempää ei tule.
Nuorimmainen nyt 2v. ja tämän kahden vuoden aikana seksiä ollut tasan kaksi kertaa, ei vaan tee mieli. Mies vonkailee joskus mutta harvemmin hänkin, en usko että on pettänyt, mutta jos oliskin niin siitä vaan kunhan ei jää kiinni.
Olen sitten vissiin huono vaimo...[/quote

tää huono vaimo on samoilla linjoilla sun kanssa.oon sanonu,et senkus meet ettii muualta...ihan sairaalta kun tää kuulostaakin...

Nyt menee psykiatrin polit tukkoon sun kehoituksestasi! Uskon, että aika monen lapsellisen naisen ongelma tämäkin. Syitä on monia haluttomuuteen: väsymys, hormonitoiminnan muutokset, oma muuttunut ulkomuoto jne.
Ja toisaalta voi olla "vikaa" ihan siinä kumppanissakin.
Ei muakaan himoita oma mies...enää....mutta vieraisiin ei jaksa lähteä.

niin ja miks harrastaisin seksiä vasten tahtoani? en mäkään haluis et mies antais mulle vaik ei ite yhtään haluis...jos sitä ällöttäis niinku mua tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs:

Nyt menee psykiatrin polit tukkoon sun kehoituksestasi! Uskon, että aika monen lapsellisen naisen ongelma tämäkin. Syitä on monia haluttomuuteen: väsymys, hormonitoiminnan muutokset, oma muuttunut ulkomuoto jne.

miks "lapsellisen naisen" ongelma?

olen kyllä.erittäinkin itsekäs joissain asioissa.muissa asioissa koen silti hoitavani äidin ja vaimon osan hyvin.jotenkin tuntuu,että en osaa olla vaimo.vain äiti.

eikä mitenkään kivaa kummallekkaan osapuolelle.

Puhukaa ja pitäkää toisianne hyvänä ILMAN että se päättyy seksiin. Se auttaa , usko pois !

Olen kokenut saman, mua ällötti kun mies työnsi sormensa heti "sinne" ja oli kovana siinä ja mua vaan ällötti koko touhu. Aina samalla kaavalla. Mun nautinnosta ei välitetty. Sitten kyllästyin koko seksiin ja erosimme. Tosin muista syistä, mutta oli tämäkin yksi osasyy.
Yritä keskustella miehesi kanssa, älä vaan käännä selkääsi kokonaan hänelle !

Mua ei varsinaisesti ällötä, mutta ei halutakaan. Lapsi tulee kohta vuoden, niin ollaan harrastettu seksiä tasan kerran synnytyksen jälkeen ja raskaanaoloaikana tasan kerran! Asia muuttui melko lailla tällaiseksi raskauden aikana. Ja nyt kun sitä on ollut niin vähän, niin ei jotenkaan tee vain edes mieli. Hormooneilla lienee osuutta asiaan ainakin mulla ja enemmän vielä tällä rumballa mitä tää vauva tähän koti- ja yöelämään aiheuttaa; siis väsymistä jne. Kun on ollut kauan ilman, ei tee mieli sellasta pikaseksiä jossain päiväunien aikana paniikissa, että kohta se herää tms. Mies tajuaa kyllä täällä olla vonkaamatta. Enkä koe mitään tarvetta tyydyttää toista silloin jos ei itse tee mieli. Osaa se mies sen sitten itsekin. Joo, eikä mies käy vieraissa todellakaan. Yhdessä eletään nyt tällaista aikaa eikä ole onneksi sellasta oloa, että suhde tähän kaatuisi.
Mutta jos asian on oikeasti isompi ongelma jommallekummalle tai molemmille, niin kannattaa vaikka puhua gynekologille tai seuksuaaliterapeutille tms. Voihan olla, että jos kyse on esim. jostain hormonaalisesta haluttomuudesta, niin asia voisi olla helppokin korjata. Siis jos haluttaisi haluttaa, niin sitten hae apua.

Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs:

miks "lapsellisen naisen" ongelma?

Siis "lapsellinen" nainen = nainen, jolla lapsia! Naisen rooli muuttuu lapsien myötä: olla äiti ja samalla puoliso ja rakastajatar-

Kuinka vaikeeta on käsittää tätä:

Sinä et ole suhteessa yksin. Miehesi voi kärsiä tilanteesta hyvinkin paljon, ja on itsekästä olla tekemättä asialle mitään sillä verukkeella että "minua ei haittaa".

Sanonko mä tuossa jotain väärin? Toki monilla pareilla tulee kausia että seksiä on vähemmän, mutta jos tilanne kroonistuu ja toinen kärsii, niin pitää hakea apua.

Alkuperäinen kirjoittaja yrit':

eikä mitenkään kivaa kummallekkaan osapuolelle.

Puhukaa ja pitäkää toisianne hyvänä ILMAN että se päättyy seksiin. Se auttaa , usko pois !

Olen kokenut saman, mua ällötti kun mies työnsi sormensa heti "sinne" ja oli kovana siinä ja mua vaan ällötti koko touhu. Aina samalla kaavalla. Mun nautinnosta ei välitetty. Sitten kyllästyin koko seksiin ja erosimme. Tosin muista syistä, mutta oli tämäkin yksi osasyy.
Yritä keskustella miehesi kanssa, älä vaan käännä selkääsi kokonaan hänelle !

no tää on hyvin ärsyttävää meidänkin suhteessa! jos vähänkin ollaan lähekkäin,niin mies tunkee kätensä housuihini tai paidan alle ja itte ihan valmiina aktiin...ja oikeesti joskus joudun tosissani kieltämään,kun se ei oo todellakaan tuntunu hyvältä!ahdistavalta lähinnä.