Alkuperäinen kirjoittaja ei itsekäs.:
Mun täytyy myöntä..vuosien varrella halut on aina vaihdellu..pillerit,lääkitys ja nyt raskaus..mutta AINA olen miehelle antanut ja kertaakaan en ole pihdannut elämäni aikana. Aina olen senverta miestäni rakastanu että voin sitä perää antaa jos se hänelle on tärkeää,eihän se seksi sitä parasta ole silloin ,mutta kun "kuivasta ajasta" on päästy yli ja mullakin halut on jyrränny ni ei oo kerenny mennä asiat vituilleen sen takia että pihtaan. Minä en ole siinä mielessä itsekäs.
Tämä on järjetön ajatus! Mä en voi ymmärtää näitä "anna nyt vähän perää, että se on tyytyväinen"-naisia! Jossain Kummelissa tai vastaavassa oli aikanaan sellanen sketsi, jossa mies sanoi naiselle, että "räplää ittes valmiiks"

Niinkö se menee? Omaan kehoon saa tunkeutua ja sille tehdä muut mitä tykkää, vaikkei itse haluttaisi? Tosi outo ajatus, eikö omanarvontuntoa ole ollenkaan? Ei siinä ole RAKKAUDEN kanssa mitän tekemistä. Voisiko mieskin rakastaa sen verran, ettei väkisin makaa, jos partneri ei halua?
Ja miksi osa naisista taas kovin ärhäkästi käy haukkumaan ap:ta sairaaksi? Useammassakin akkojen lehdessä on viime aikoina ollut juttua haluttomuudesta, kannattaisi varmaan lukaista, niin tietäisi msitä puhuu. Jos ei ole ikinä sellaista kokenut, vaan rakastaa seksiä, niin turha käydä kommentoimaan kun ei tiedä miten suuri ongelma sekin voi olla...