mua ällöttää seksi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voisin elää ilman seksiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun täytyy myöntä..vuosien varrella halut on aina vaihdellu..pillerit,lääkitys ja nyt raskaus..mutta AINA olen miehelle antanut ja kertaakaan en ole pihdannut elämäni aikana. Aina olen senverta miestäni rakastanu että voin sitä perää antaa jos se hänelle on tärkeää,eihän se seksi sitä parasta ole silloin ,mutta kun "kuivasta ajasta" on päästy yli ja mullakin halut on jyrränny ni ei oo kerenny mennä asiat vituilleen sen takia että pihtaan. Minä en ole siinä mielessä itsekäs.

Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja itsekäs:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Olet itsekäs. Hanki apua.

Nyt menee psykiatrin polit tukkoon sun kehoituksestasi! Uskon, että aika monen lapsellisen naisen ongelma tämäkin. Syitä on monia haluttomuuteen: väsymys, hormonitoiminnan muutokset, oma muuttunut ulkomuoto jne.
Ja toisaalta voi olla "vikaa" ihan siinä kumppanissakin.
Ei muakaan himoita oma mies...enää....mutta vieraisiin ei jaksa lähteä.

miks "lapsellisen naisen" ongelma?

Siis "lapsellinen" nainen = nainen, jolla lapsia! Naisen rooli muuttuu lapsien myötä: olla äiti ja samalla puoliso ja rakastajatar-

niin totta :).en tajunnu heti...

Mulla vähän sama ongelma. Tosin olen raskaana nyt ja yksi pieni lapsi ennestään. Pidemmän aikaa tuntunut siltä että ei haluta ollenkaan tai jos haluttaa niin se lopahtaa yhtä äkkiä ilman mitään syytä. Mulla on huono omatunto kun mies selvästi haluaisi useammin, mutta mä en vaan syty. Suostun sitten hoitamaan miehen kädellä tai suulla että hän edes saisi jotain vaikka itse en mitään tyydytystä tuosta saa. Sillon harvoin kun itsellä halut nousee niin että päästään ihan oikeaan seksiin asti on mies onnellisen oloinen ja tuntuu se itsestäkin hyvälle. Häiritsee itseä jo tämä haluttomuus. Ennen minä olin se aktiivisempi osapuoli, mutta lapsen myötä ei ole enää voinut harrastaa enää niin spontaanisti seksiä ja se on osaltaan syönyt mielenkiintoani koko asiaan.

Meillä sama tilanne. JA tiedän sen johtuvan miehestä, koska provosoi minua ja JOKA PÄIVÄ vonkaa seksiä! Siis oikeesti JOKA PÄIVÄ! Ja mullittelee, jos en anna. Joskus onkin niin, että vaan annan, koska mies on sitten mukavampi edes yhden päivän. Jos en anna niin mullittelee!! Ja tämä ahdisus seksiin johtuu miehestä, koska jankuttaa siitä koko ajan. Siis miehellä yltymättömät halut! Tilaa seksileluja yms... Mä päästäni pyörällä ja joskus niinkin, jos esim. on ollut menkat niin kun mennään saunaan niin mies pitää itsestäänselvänä, että siellä harrastetaan seksiä. On vienyt sinne jo liukkarit yms vehkeet. Näen ne ja alkaa vituttaa yli kaiken! Joskus suutun miehelle ja lähden pois, joskus vittuuntuneena annan miehelle. Välillä niin, että sanon, että oo sit nopee, en jaksais! Siis voi helvetti mihin tää on menny!! Kiits ku sain avautua. On tehnyt mieli avata keskustelu tästä, mutta onneks joku oli ehtinyt! Tästä ollaan tapeltu yhden jos toisenkin kerran!!!

Ja olen sanonut miehelle, että odottais niin kauan, kunnes mun tekee mieli, että mä haluan kans päättää koska meillä harrastetaan seksiä! Ei, ei pysty, alkaa jo illalla nostelemaan vittumaisesti kulmakarvojaan! MRR! Ei se vaan tajua, että se saa mut entistä haluttomammaks! Miten saan sen ymmärtämään!???!??? Päivisin tulee viestejä, onko menkat jo loppu?? Vink vink.. Tai miten olis illalla? Oikeesti!!

siis mikä ihme teitä vaivaa :o mä en käsitä! täällä on ylivilkas(adhd)4v 5kk vanha muksu ja muutaman kk ikäinen muksu, ja kyllä musta tuntuu hyvältä jos mies haluaa mua!(varsinkin kun muutoksien myötä koen ulkomuotoni ällöttäväksi)miehen halukkuus kertoo mulle sen että olen haluttava.

on tuo ladyt, vähän asenne kysymyskin: esim.1.mietinkö päivät pitkät mieheni huonoja puolia, vai 2. sitä miten ihanalta miehen käden kosketus iholla tuntuu, miltä tuntuu hengitys ihoani vasten,suukot. jos miettisin vain niitä vikoja ei kyllä pidemmän päälle tekisi mieli. mutta mietinkin 2.vaihtoehtoa noin kymmenen kertaa päivässä ja kummasti syttyy halu pelkästään miehen tullessa lähelle halaamaan. rakastelu tuntuu ihanalta oman kullan kanssa.

niin ja kyllä mu on haluttanu vaikka esim.meidän pienokainen saattaa herätä 12kertaa yössä,vaikka imetän ja vaikka olen väsynyt. ei musta kuulosta yhtään normaalilta totaalinen haluttomuus. ja voin sanoa että kyllä se osapuoli kärsii joka saa kokea olevansa ei haluttu! meinaan koettu on.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Meillä sama tilanne. JA tiedän sen johtuvan miehestä, koska provosoi minua ja JOKA PÄIVÄ vonkaa seksiä! Siis oikeesti JOKA PÄIVÄ! Ja mullittelee, jos en anna. Joskus onkin niin, että vaan annan, koska mies on sitten mukavampi edes yhden päivän. Jos en anna niin mullittelee!! Ja tämä ahdisus seksiin johtuu miehestä, koska jankuttaa siitä koko ajan. Siis miehellä yltymättömät halut! Tilaa seksileluja yms... Mä päästäni pyörällä ja joskus niinkin, jos esim. on ollut menkat niin kun mennään saunaan niin mies pitää itsestäänselvänä, että siellä harrastetaan seksiä. On vienyt sinne jo liukkarit yms vehkeet. Näen ne ja alkaa vituttaa yli kaiken! Joskus suutun miehelle ja lähden pois, joskus vittuuntuneena annan miehelle. Välillä niin, että sanon, että oo sit nopee, en jaksais! Siis voi helvetti mihin tää on menny!! Kiits ku sain avautua. On tehnyt mieli avata keskustelu tästä, mutta onneks joku oli ehtinyt! Tästä ollaan tapeltu yhden jos toisenkin kerran!!!

Ja olen sanonut miehelle, että odottais niin kauan, kunnes mun tekee mieli, että mä haluan kans päättää koska meillä harrastetaan seksiä! Ei, ei pysty, alkaa jo illalla nostelemaan vittumaisesti kulmakarvojaan! MRR! Ei se vaan tajua, että se saa mut entistä haluttomammaks! Miten saan sen ymmärtämään!???!??? Päivisin tulee viestejä, onko menkat jo loppu?? Vink vink.. Tai miten olis illalla? Oikeesti!!

jaa no ehkä se mies ei käyttäytyis noin jos voisi tuntea itsensä halutuksi! jos sä rakastat sun miestä niin miten ylipäätänsä tollanen ongelma on syntynyt? terve ihminen haluaa rakastella rakkaansa kanssa,jos ei niin jotain on vialla.mitä?

minen voi sietää seksiä. En oo koskaan siitä tykännyt, kenenkään kanssa. Hammasta purren suostun kerran pari kuukaudessa, kun parisuhde kuitenkin muuten on hyvä ja toimiva. Mut en vaan opi tykkäämään seksistä, se on niin tyhjänpäiväistä hommaa ettei mikään muu maailmassa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
minen voi sietää seksiä. En oo koskaan siitä tykännyt, kenenkään kanssa. Hammasta purren suostun kerran pari kuukaudessa, kun parisuhde kuitenkin muuten on hyvä ja toimiva. Mut en vaan opi tykkäämään seksistä, se on niin tyhjänpäiväistä hommaa ettei mikään muu maailmassa!!!!

onks sun miehelläs sitten niin pieni ettei tunnu missään,vai mistä kiikastaa?oisko sulle lääkärissä käynti paikallaan

Meillä seksiä ollut viimeksi viime heinäkuussa, jolloin reilun kuukauden kuluttua syntyvä kolmonen sai alkunsa. Sitäkin ennen ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Ei vaan kumpaakaan haluta. Muuten suhde ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja nenna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sulla on aiheesta joku ongelma ja tosi epäterve suhtautuminen. Hakisit apua.

niin ketä mahdat tarkoittaa kellä on epäterve suhtautuminen?

AP:llä, täähän on sen keskustelu jolloin luonnollisesti vastaan hänelle.

niin mä vähän ajattelinkin,muta kunhan varmistin :) oon kyllä sun kanssa samaa mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja mia:

Tykkäätkö halimisesta,suukottelusta,hyväilemisestä? Kiihotutko ikinä? Tunnetko halua? Ei toi kyllä mun mielestä kuullosta hyvältä..mikä teidät alunperin yhdisti miehesi kanssa? Tunsitko halua edes alkuaikoina,vai onko kyseessä ihan kiva tyyppi jonka kanssa on ihan ok elää? Ymmärrän jos yhdyntä tuottaa kipua tai anatomia on jotenkin poikkeuksellinen tai tuntuu muuten vain ikävältä ettei sen takia pidä YHDYNNÄSTÄ mutta seksi kokonaisuudessaan on niin laaja käsite että kuullostaa tosi surulliselta jos ei voi nauttia mistään sen osa-alueista :(

Alkuperäinen kirjoittaja nenna:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:

jaa no ehkä se mies ei käyttäytyis noin jos voisi tuntea itsensä halutuksi! jos sä rakastat sun miestä niin miten ylipäätänsä tollanen ongelma on syntynyt? terve ihminen haluaa rakastella rakkaansa kanssa,jos ei niin jotain on vialla.mitä?

Kyllä muakin ahdistais jos mies vonkais koko ajan eikä omat tarpeet olis yhtään samoilla raiteilla. Onhan se tervettä haluta seksiä joskus, mutta kyllä sekin voi viedä halut jos asiasta tulee toisen yli-innokkuuden takia pelkästään ahdistavaa.

Mulla raskaus loppusuoralla ja halut kadonneet lähes kokonaan ja se on mulle aika outo tilanne. Hormoonitoiminta ilmeisesti vaikuttanut koska puolivälissä asia oli päinvastoin. Nyt vaan jännittää miten synnytyksen jälkeen käy kun esikoisesta jäi niin kovat kivut ettei siksi homma tuntunut kivalta pitkään aikaan.

Itse en ihan seksittömässä suhteessa haluaisi olla koska mun mielestä seksi yhdistää pariskunnan eri tavalla kuin mikään muu läheisyys. Tietysti elämäntilanteesta johtuen ei aina voi olla kovin aktiivista, mutta jos ongelma on pitkäaikainen niin kyllä sille jotain pitäis tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei itsekäs.:
Mun täytyy myöntä..vuosien varrella halut on aina vaihdellu..pillerit,lääkitys ja nyt raskaus..mutta AINA olen miehelle antanut ja kertaakaan en ole pihdannut elämäni aikana. Aina olen senverta miestäni rakastanu että voin sitä perää antaa jos se hänelle on tärkeää,eihän se seksi sitä parasta ole silloin ,mutta kun "kuivasta ajasta" on päästy yli ja mullakin halut on jyrränny ni ei oo kerenny mennä asiat vituilleen sen takia että pihtaan. Minä en ole siinä mielessä itsekäs.

Tämä on järjetön ajatus! Mä en voi ymmärtää näitä "anna nyt vähän perää, että se on tyytyväinen"-naisia! Jossain Kummelissa tai vastaavassa oli aikanaan sellanen sketsi, jossa mies sanoi naiselle, että "räplää ittes valmiiks" :) Niinkö se menee? Omaan kehoon saa tunkeutua ja sille tehdä muut mitä tykkää, vaikkei itse haluttaisi? Tosi outo ajatus, eikö omanarvontuntoa ole ollenkaan? Ei siinä ole RAKKAUDEN kanssa mitän tekemistä. Voisiko mieskin rakastaa sen verran, ettei väkisin makaa, jos partneri ei halua?

Ja miksi osa naisista taas kovin ärhäkästi käy haukkumaan ap:ta sairaaksi? Useammassakin akkojen lehdessä on viime aikoina ollut juttua haluttomuudesta, kannattaisi varmaan lukaista, niin tietäisi msitä puhuu. Jos ei ole ikinä sellaista kokenut, vaan rakastaa seksiä, niin turha käydä kommentoimaan kun ei tiedä miten suuri ongelma sekin voi olla...

mua ei kans kiinnosta yhtään koko touhu, mutta on vaan välillä pakko.. meillä 1v poika.. mua ärsyttää niin paljon kun mies puhuu seksistä.. mulla on se ongelma et mä haluisin haluta mutta kun ei niin ei, tosi vaikee tilanne.. ja kiristää kyllä ilmapiiriä..

sama tilanne. lasta ennen seksi oli hyvää ja sitä oli mielestäni usein 3-10 krt viikossa. ja rakaana ollessa melkein koko ajan oltiin niissä hommissa. oltiin 4 1/2 v yhdessä enne lasta. kun lapsi syntyi ei ole tippaakaan kiinnostanut sänky hommat. lapsi on jo 5 1/2 vuotias. kai ne hormoneista ja imetyksistä vaikutteet on jo takana päin ei vaan tee mieli. minussa meni jotain rikki sektion aikana nii fyysisesti kun psyykkisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kiinnosta:
mua ei kans kiinnosta yhtään koko touhu, mutta on vaan välillä pakko.. meillä 1v poika.. mua ärsyttää niin paljon kun mies puhuu seksistä.. mulla on se ongelma et mä haluisin haluta mutta kun ei niin ei, tosi vaikee tilanne.. ja kiristää kyllä ilmapiiriä..

kertokaa mulle miten saan miehen tajuamaan että ei puhuisi siitä seksistä eikä vihjailis siitä se saa mun karvat pystyyn..

Minä kuulun näihin haluttomiin.. Ja kaikille niille jotka hokee, että mene lääkäriin, niin minäpä menin. En tullut siitä hullua hurskaammaksi. Menin nuorehkolle naisgynelle, ja kerroin haluttomuudesta ja kuivuudesta. Kuulema kuuluu naisen elämään. Eikä mitään muuta kommenttia.. Tästä vastauksesta maksoin yksityislääkärin palkkion!! Onko muut haluttomat saaneet apua lääkäristä tai jostain muualta?

kun puhun miehelle tästä mun haluttomuudesta niin se suuttuu, ymmärrän että on vaikea ymmärtää koska ei ole itse kokenut samaa.. mua itkettäävälillä ihan kauheasti tää juttu..

Alkuperäinen kirjoittaja sappi kiehuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ei itsekäs.:

Tämä on järjetön ajatus! Mä en voi ymmärtää näitä "anna nyt vähän perää, että se on tyytyväinen"-naisia! Jossain Kummelissa tai vastaavassa oli aikanaan sellanen sketsi, jossa mies sanoi naiselle, että "räplää ittes valmiiks" :) Niinkö se menee? Omaan kehoon saa tunkeutua ja sille tehdä muut mitä tykkää, vaikkei itse haluttaisi? Tosi outo ajatus, eikö omanarvontuntoa ole ollenkaan? Ei siinä ole RAKKAUDEN kanssa mitän tekemistä. Voisiko mieskin rakastaa sen verran, ettei väkisin makaa, jos partneri ei halua?

Ja miksi osa naisista taas kovin ärhäkästi käy haukkumaan ap:ta sairaaksi? Useammassakin akkojen lehdessä on viime aikoina ollut juttua haluttomuudesta, kannattaisi varmaan lukaista, niin tietäisi msitä puhuu. Jos ei ole ikinä sellaista kokenut, vaan rakastaa seksiä, niin turha käydä kommentoimaan kun ei tiedä miten suuri ongelma sekin voi olla...

Toi on kans vähän kakspiippuinen juttu kun se seksin harrastaminen voi lisätä sitä halukkuutta. Mutta jos homma on ihan vastenmielistä niin eihän sitä toki silloin pidä väkisin antaa. Olen kyllä sitä mieltä että jos halut on ilman selvää syytä hukassa niin silloin asialle pitäis tehdä jotain eikä vaan tyytyä tilanteeseen, tuo asia kun ei ole pelkästään henkilökohtainen vaan koskettaa myös sitä kumppania.

Pariin kertaan itsekin sortunut tuohon "antamiseen" vaikka ei olis haluttanut ja kun asia selvis miehelle jälkeenpäin niin oli tosi vihainen, koki sen todella väärin tehtynä vaikka itse kuvittelin tekeväni palveluksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksi sä sitten seurustelet miehen kanssa?

no minä en seurustele, olen avioliitossa. Ja kai ihmisllä on muutakin yhteistä kuin vain ja ainoastaan seksi vai eikö teillä ole? oletteko vain seksin vuoksi yhdessä?
me rakastetaan toisiamme ja haluamme olla yhdessä ja meillä on yhteinen lapsi. seksi on ongelma jota yriteään korjata. ei kuitenkaan koko elämä ole seksiä,.