Mua ärsyttää kun on pakko käyttää rintaliivejä ja se rajoittaa kesäpaitojen ja mekkojen käyttöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Milla"

Vieras
Rinnat on niin isot, että ei voi kuvitellakaan olevansa ilman liivejä. Ja vaikea uskoa, että tälle kuppikoolle löytyisi tarpeeksi tukevia liivejä ilman olkaimia.

Nyt löysin ihanan puseron, mutta enhän mä voi tuota käyttää kun on pakko olla liivit! Ja puseron idea kärsii jos alle laittaa topin.

Pusero Taillissime

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26446456:
Eikös se "pakko" ole vähän suhteellista tämänkin asian kanssa? :D Mukavuudesta ei sitten tietenkään osaa sanoa mitään...

No on PAKKO! Rinnat on raskaat ja ottaa joskus aivan kipeää kun ne ei ole tuettuna. Ja näyttää huomattavasti paremmalta kun mulla on liivit päällä.

Helppo se on miehen tästä asiasta irvistellä kun ei tarvitse niitä rintoja kantaa vaan saa vain katsella. Ärsyttävän moni mies luulee, että mun rinnat on jotakin yhteistä omaisuutta jota saa häpeämättä tuijottaa, kommentoida tai pahimmillaan yrittää koskea!

Sama täällä, olen ollut jo monta vuotta ärsyyntynyt siihen kun ei voi kaikkia niitä ihania kesäpaitoja ja toppeja, puhumattakaan bikineistä, niin siis ei voi ostaa eikä pitää päällä kun nuo perhanan tissit on niin isot ja roikut, hyvä kun liivejä löytää edes netistä kun on pieni ympärys+iso kuppi. Ja se hinta mikä niistä liiveistä pitää maksaa! Voi että olen niin kateellinen pienirintaisille!

[QUOTE="yks";26446489]Voi kai siellä alla jotkut nätit liivit olla? Mua kyllä häiritsi ettei nähnyt millainen tuo olisi edestä.[/QUOTE]

No mulla on väriltään sellaiset liivit jotka sopisi tuohon ruskeaan paitaan, mutta mun mielestä olisi vähän hölmöä ja rumaa, että näkyisivät.

Niin tosiaan ei kyllä näe miltä pusero näyttää edestä.

[QUOTE="a p";26446483]Ärsyttävän moni mies luulee, että mun rinnat on jotakin yhteistä omaisuutta jota saa häpeämättä tuijottaa, kommentoida tai pahimmillaan yrittää koskea![/QUOTE]

Käytä t-paitaa tekstillä "Rintojeni katsomismaksu 50 euroa. Lukemalla tämän tekstin hyväksyt sopimuksen."

Mun mielestä kyllä näyttää että tolla mallilla on liivit joista menee olkaimet niskan taakse lenkillä. Sellaisethan tuon paidan kanssa käy varmaan, vaikea sanoa kun edestä ei näy mut jos on pitkät hiukset niin takaa peittyy niillä se niskan takaa menevä olkain.

[QUOTE="a p";26446483]
Helppo se on miehen tästä asiasta irvistellä kun ei tarvitse niitä rintoja kantaa vaan saa vain katsella. Ärsyttävän moni mies luulee, että mun rinnat on jotakin yhteistä omaisuutta jota saa häpeämättä tuijottaa, kommentoida tai pahimmillaan yrittää koskea![/QUOTE]

Emmeköhän me kaikki joudu hyväksymään sen, että kotiovesta poistuessamme saatamme joutua jonkun katseen kohteeksi. Tuijottaminen ja kommentointi, koskettelemisesta puhumattakaan on tietysti vähän eri asia. Meitä ihmisiä nyt vaan on niin moneen junaan, että kaipa tuollaistakin sitten tapahtuu. Ikävä juttu.

Minunkin mielestä voi laittaa liivit vaikka se näkyisikin selkäpuolelta, pahemman näköinen olisi liivitön edestäpäin ihan sama millaiset hinkit on luoja suonut.

Mun mielestä kyllä näyttää että tolla mallilla on liivit joista menee olkaimet niskan taakse lenkillä. Sellaisethan tuon paidan kanssa käy varmaan, vaikea sanoa kun edestä ei näy mut jos on pitkät hiukset niin takaa peittyy niillä se niskan takaa menevä olkain.

Katsoin kuvaa tarkemmin ja voi tosiaan olla tuollaiset liivit tai sitten on kaulakoru. En vain tiedä onko tälle kuppikoolle tuollaisia liivejä tarpeeksi tukevana.

Luin kommentteja mitä tuosta paidasta on annettu ja siellä oli joku kirjoittanut, että edestä todella antava. Eli ei kyllä hyvä juttu sekään.

Vaikka sulla olis pienet luomurinnat, joutuisit käyttämään. Kyllä se on epämukavaa olla ilman, vaikka olis se A-kuppikin ja ei se näytä hyvältä luomuilla olla ilman.

Onhan niitä sellasiakin rintsikoita missä takaosa tulee jotenkin tosi alas. En oo kyllä koskaan kokeillu et millasia ovat päällä. Mutta joo, sama juttu mulla, kyllä se harmittaa. Just kaikki pitsi/avoselkäiset paidat ja mekot ois ihania... Mulle vieläpä istuu harvat ritsikatkaan päälle :( Ja bikinit pitää aina valita sen mukaan et on kaarituet, kaikissa ihanissa niitä ei tietenkään voi olla.

lindexillä oon nähny sellaisen apuremmin millä rintaliivien selkälukkoa sai laskettua alemmas, en nyt kyllä muista miten se sitten toimi, eikä tuotetta nyt näy ainakaan nettikaupassa

Kaikki on suhteellista. Mun on pakko käyttää rintsikoita siksi, että rinnat on niin olemattomat, että niitä ei edes huomaa ilman topattuja liivejä. Että ihan mielelläni ottaisin ton sun "ongelmas".

Kaikki on suhteellista. Mun on pakko käyttää rintsikoita siksi, että rinnat on niin olemattomat, että niitä ei edes huomaa ilman topattuja liivejä. Että ihan mielelläni ottaisin ton sun "ongelmas".

Ai sä haluat niska- ja hartiasäryt, kuopat liivien olkaimien kohdalle, vaikeudet löytää liivejä ja paitoja? Puhuttamattakaa idiooteista miehistä jotka luulevat mun rintojen olevan yhteistä omaisuutta.

onhan niitä liivejä, joissa saa venkslattua naruja niin, että on selkä tai hartiat paljaana.. Entäs semmoset silikoniliivit (googlaa)? Ei oo kyllä kokemusta kuinka toimivat (varsinkin jos on isot rinnat)..

Yhteistyössä