mua ärsyttää miehen harrastuksessa yksi asia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
nimittäin se, että vaikka se kertois mulle päivät ja kellonajat millon aikoo mennä niin mä unohdan ne autuaasti :xmas:
ja vaikka kirjottaisin ylös, niin silti se hetki kun se sanoo et no mä tästä nyt meen ni mä oon monttu auki et jaa nii minne?! :o :ashamed: :snotty:
sit mua harmittaa et se menee kun en oo ehtiny sisäistää asiaa :laugh: :laugh:
ei oo helppoo olla minä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Olisko ratkaisu lukujärjestys jääkaapin ovessa varatte molemmat sieltä omat aikanne?

mä luulen et ratkaisu olis uus pää mulle :D
mun harrastus on onneks sellanen et pääsen harrastaan kun haluan, ei sinänsä väliä. mut tänäänkin taas tympi jäädä "yksin" kun lapsikin meni nukkuun.. :xmas:

Meillä mies on se haarapää.Vaikka olisin edellisenä iltana sanonut että aamulla menen klo.9.00 menoilleni niin on ku puulla päähän lyöty sitten et,ai mä en tiennytkään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Meillä mies on se haarapää.Vaikka olisin edellisenä iltana sanonut että aamulla menen klo.9.00 menoilleni niin on ku puulla päähän lyöty sitten et,ai mä en tiennytkään :laugh:

Tämä johtuu siitä, että miehillä on valikoiva kuulo ;D

Meillä ainut ratkaisu pulmaan on ollut tuo ISO seinäkalenteri, johon merkataan omat menot, muuten ei tulisi yhteiselosta mitään ;D

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

Tämä johtuu siitä, että miehillä on valikoiva kuulo ;D

Meillä ainut ratkaisu pulmaan on ollut tuo ISO seinäkalenteri, johon merkataan omat menot, muuten ei tulisi yhteiselosta mitään ;D

Niin on. :D
Mä aloin myös merkitsemään menoni tarkasti kalenteriin.Hän saattaa sanoa,että ei tuota eilen kyllä tuossa lukenut vaikka se on jo siinä ollut pidempään merkittynä :D

Yhteistyössä