Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no voihan mälli.....ei ku malliAlkuperäinen kirjoittaja Muija:HAA! Katselet mallien kuvia kateellisena! Olet yrittänyt malliksi mutta et ole pääässyt? Voi raukkaa... Heh heh heh... ET TIEDÄ malleista ja mallin työstä MITÄÄN! Kerrot vain minkä kaikki tietää. Malleilla on SOPIMUS mallitoimiston kanssa ja ikävä kyllä meiltä odotetaan sellaisia asioita joita SÄ JOKA ET OLE MALLI VAAN JOKA KADEHDIT MALLEJA tiedä! SÄ olet ainoa joka epäilee mun mallin uraa KOSKA olet kateellinen. Jos epäilet. Vaikuttaa siltä että haluat mun paljastavan nimeni jotta voisit haukkua mua. Ei käy! TÄLLÄISESSÄ yhteydessä EN paljasta nimeäni/virallisia eli malli kuviani/mitään josta minut voitais TUNNISTAA ja tuottaa vahinkoa MUN URALLE! EN HALUA sun tietävän mun oikeaa nimeä, tuliko jo selväksi!!! Mulla on ura ja maine! Enpuhu NÄIN julkisesti. Menikö perille? Olen titeysti diiva, niin mallin tulee ollakin. Mutta TÄSTÄ jutusta EI mun mallitoimista saa tietää koskaan. Kilpailijat kertoisi heti jos tietäis kuka mä olen. Tollanen luiseva rääpäle saa yksinänsä kateuksissaan epäillä ja kadehtia, se on hauskaa mulle ja muille MALLEILLE! MÄ OLEN MALLI! SÄ ET! HAH HAH HAA! Tukehdu kateuteesi, lehmä! Mä olen VENÄLÄINEN! Sä oot suomalainen lehmä jonka venäläiset syö kun me otetaan tämä maa kokonaan haltuun! Tietäisittepä vaan, lehmät... Heh heh heh...
Alkuperäinen kirjoittaja Muija:Miks rumat ihmiset ees kehtaa liikku ulkona? Kammottavan näköstä porukkaa usein. Menis kauneusleikkauksiin ennen ku liikkuu julkisesti, häpäisten ittensä. Joillekin riittäis ku laittais ees kunnon meikin. Mut että luonnontilassa karseella naamalla ja vartalo on mitä on... Hyi!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mua ärsyttää ennenkaikkea kaikki muut paitsi mäja ennenkaikkea turhasta ruikuttajat ja huonot provot. Ylipäätään kaikki provot jotka mä huomaan provoiksi vasta kun mä olen suuttunut :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Muija:Miks rumat ihmiset ees kehtaa liikku ulkona? Kammottavan näköstä porukkaa usein. Menis kauneusleikkauksiin ennen ku liikkuu julkisesti, häpäisten ittensä. Joillekin riittäis ku laittais ees kunnon meikin. Mut että luonnontilassa karseella naamalla ja vartalo on mitä on... Hyi!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Riittääkö jos vedän paperipussin päähän?
Alkuperäinen kirjoittaja onhan meitä:Alkuperäinen kirjoittaja Muija:Miks rumat ihmiset ees kehtaa liikku ulkona? Kammottavan näköstä porukkaa usein. Menis kauneusleikkauksiin ennen ku liikkuu julkisesti, häpäisten ittensä. Joillekin riittäis ku laittais ees kunnon meikin. Mut että luonnontilassa karseella naamalla ja vartalo on mitä on... Hyi!
Minusta rumilus on sellainen iso ja lihava, voi olla kasvoiltaan ihan kauniskin.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:. Sikshän tää palsta on, ei tarvii mennä ihmistenilmoille. B)
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää mutta hauskaa:Alkuperäinen kirjoittaja Muija:HAA! Katselet mallien kuvia kateellisena! Olet yrittänyt malliksi mutta et ole pääässyt? Voi raukkaa... Heh heh heh... ET TIEDÄ malleista ja mallin työstä MITÄÄN! Kerrot vain minkä kaikki tietää. Malleilla on SOPIMUS mallitoimiston kanssa ja ikävä kyllä meiltä odotetaan sellaisia asioita joita SÄ JOKA ET OLE MALLI VAAN JOKA KADEHDIT MALLEJA tiedä! SÄ olet ainoa joka epäilee mun mallin uraa KOSKA olet kateellinen. Jos epäilet. Vaikuttaa siltä että haluat mun paljastavan nimeni jotta voisit haukkua mua. Ei käy! TÄLLÄISESSÄ yhteydessä EN paljasta nimeäni/virallisia eli malli kuviani/mitään josta minut voitais TUNNISTAA ja tuottaa vahinkoa MUN URALLE! EN HALUA sun tietävän mun oikeaa nimeä, tuliko jo selväksi!!! Mulla on ura ja maine! Enpuhu NÄIN julkisesti. Menikö perille? Olen titeysti diiva, niin mallin tulee ollakin. Mutta TÄSTÄ jutusta EI mun mallitoimista saa tietää koskaan. Kilpailijat kertoisi heti jos tietäis kuka mä olen. Tollanen luiseva rääpäle saa yksinänsä kateuksissaan epäillä ja kadehtia, se on hauskaa mulle ja muille MALLEILLE! MÄ OLEN MALLI! SÄ ET! HAH HAH HAA! Tukehdu kateuteesi, lehmä! Mä olen VENÄLÄINEN! Sä oot suomalainen lehmä jonka venäläiset syö kun me otetaan tämä maa kokonaan haltuun! Tietäisittepä vaan, lehmät... Heh heh heh...
Ei hemmetti, tää oli päivän paras läppä. Hyvä jopa 15-vuotiaan finninaama teinirimpulan kirjoittamaksiKoska sellainenhan sä oikeasti olet