mua ärsyttää tuo mies ihan älyttömästi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrs. pikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mrs. pikainen

Vieras
pyysin äsken, että tyydyttäisi mut sormin, kun ois hirveästi tehnyt mieli. vaan ei! eipä tietenkään! halusi ehdottomasti paneskella ja tiesinhän tuon miten siinä käy: mies tulee n. 2min rynkytyksen jälkeen. :/ itse jäin ihan kesken, enkä kerennyt kunnolla edes syttyä. mies kun ei esileikkejä harrasta, luottaa siihen, että olin tarpeeksi kostea jo oman mielikuvituksen perusteella.
nyt sitten autuaana makaa sohvalla, luulee varmaan, että oli kovakin rakastaja lörppökulleineen :(
mua niiiiiiiiiiiiiin ottaa päähän, kun koskaan ei voi tehdä niinkuin minä pyydän. tässä käy näin, aina! :/

ei se keskusteleminen auta mitään! oon sanonut satoja kertoja, että olis joskus mukavaa jos hän voisi yrittää muutoinkin, kuin panemalla. näin ei kuitenkaan koskaan käy, kun mies luulee olevansa tosi hyvä tyydyttämään minut siinä parissa minuutissa minkä laukeamatta jaksaa.
olisi joskus mukava laueta miehen avustamana, eikä aina vaan itse itseään hoidella.. :/

Jos e keskustelu auta, niin saanko kysyä, miksi annat sille pyrstöä kuitenkin aina? meillä pätee 3+1 sääntö, eli mulle kolme ja miehelle yksi paitsi pikaisissa, jolloin tilanne on 1-1. Jos miehesi on noin urpo, sun pitää ehkä opettaa sille esileikkiä ja monia muita juttuja. Motivaatiota löytyy kummasti, kun alat istumaan jalat ristissä kunnes tilanne muuttuu.

Osta hieromasauva ja miehen touhun jälkeen rupeat oikeasti ja äänekkäästi nauttimaan siitä. Kyllä se mieskin joskus asian ymmärtää ja jos ei, teet vaan selväksi, että pärjäät paremmin sängyssä ihan kokonaan ilman häntä.

mä en antaisi kalua työntää sisään ennen kuin mua näpläis vähän...jos ei kelpais niin sormettaisin itteeni oikein lujaa ja voihkisin miten mies ei osaisikaan näin hyvää mulle tehdä!

jos en antais hänen panna minua, niin sit en saisi mitään muutakaan. eli vaihtoehtoina on olla ilman tai tyytyä surkeaan seksiin. :/
hoitelen itseni illalla kunhan mies ei näe, niin teen muulloinkin. esileikkejä ei ole koskaan harrastettu, kun mies ei halua. eikä se halua mitään muutakaan. seksiä haluaa ehkä kerran kuukaudessa ja se kerta on just tälläinen järkytys, joka ikinen kerta. oon taas kuukauden ilman mitään, kun miestä ei kiinnosta. ( ja sitten jos kiinnostaa, nii vain ja ainoastaan paneminen)

miksi olet tuollaisen kanssa?siis ihan oikeasti kun lukee tuon viimeisimmän viestisi niin KAMOOOON!

koska muuten on hyvä ja turvallinen mies. seksiasioissa meidän tarpeet vaan ei kohtaa. yhdessä oltu jo kohta 10-vuotta. alkuun seksikin oli taivaallista, eikä mies tullut ns. reisille. ja silloin saatoin saada jopa suuseksiä tai sormea.
en keksi syytä miksi nykyään on näin äärimmäisen hankalaa ja miten aikuinen mies vanhetessaan on voinut muuttua noin nopeaksi. :/
pettämiseen en usko, ei ole sen tyylinen ja jos ei seksi kiinnosta minunkaan kanssa, niin miksi se kiinnostaisi kenenkään muunkaan kanssa?.. ehei, se on täysin absurdi ajatus.

[QUOTE="mies";28335950]Älä saatana tuollaiseen kehota.[/QUOTE]

No pahoitteluni, mun mielestäni on vaan niin erikoista, että mies ei tajua. En ikimaailmassa normaalioiloissa itsekään moista kokeilisi, joskaa en aikaani myöskään haaskaisi tuollaiseen mieheen. Kuitenkin mies, jonka mielestä naisen nautinto on täysin yhdentekevää, ansaitsee kyllä kaiken mahdollisen "tuen" oppiakseen mahdollisimman nopeasti.:kieh:

ei se keskusteleminen auta mitään! oon sanonut satoja kertoja, että olis joskus mukavaa jos hän voisi yrittää muutoinkin, kuin panemalla. näin ei kuitenkaan koskaan käy, kun mies luulee olevansa tosi hyvä tyydyttämään minut siinä parissa minuutissa minkä laukeamatta jaksaa.
olisi joskus mukava laueta miehen avustamana, eikä aina vaan itse itseään hoidella.. :/
No ootko kertonut miksi haluisit muutakin? Että sulle ei se 2min rynkytys riitä? Jos mies kerta luulee toista?

[QUOTE="mies";28335950]Älä saatana tuollaiseen kehota.[/QUOTE]

Niin. Mitäpä siitä, jos ap jää ilman minkäänlaista nautintoa jatkuvasti, kunhan miehensä on tyytyväinen.

Jos sana ei tehoa, niin ei siinä auta kuin kärsiä tai ryhtyä sanoista tekoihin.

Jos kymmenen vuotta on kelvannut tälleen, miksi ihmeessä suostuisin muuttamaan tekniikkaa, mistäs sen tietää mihin se johtaa. Sehän tarkoittaisi, että minulle on koko ajan valehdeltu, ja itsetuntohan siinä menisi. Yritä siinä sitten saada lörppöä heräämään edes kerran kuussa...

No meillä näin, että muhun ei edes kosketa tai katsota, eikä mua kuunnella. Joskus mies ilmaantuu nolo hymy naamallaan, ja kysyy, tekeekö mun mieli panna? Jos sanon ei, niin menee pois. Turhapa mua lämmitellä. Jos sanon joo, niin kysyy imisinkö munaa ensin, tai sitten käy suoraan päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja näin täällä:
No meillä näin, että muhun ei edes kosketa tai katsota, eikä mua kuunnella. Joskus mies ilmaantuu nolo hymy naamallaan, ja kysyy, tekeekö mun mieli panna? Jos sanon ei, niin menee pois. Turhapa mua lämmitellä. Jos sanon joo, niin kysyy imisinkö munaa ensin, tai sitten käy suoraan päälle.

lohdullista, että muillakin on näin....
tosin, minä yleensä suostun miehen ehdotteluihin joka kerta, että saisin edes joskus hetkellisesti sitä läheisyyttä.
ei vaan oikein innosta enää :(

Yhteistyössä