mua ärsyttää tuo mies ihan älyttömästi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrs. pikainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos en antais hänen panna minua, niin sit en saisi mitään muutakaan. eli vaihtoehtoina on olla ilman tai tyytyä surkeaan seksiin. :/
hoitelen itseni illalla kunhan mies ei näe, niin teen muulloinkin. esileikkejä ei ole koskaan harrastettu, kun mies ei halua. eikä se halua mitään muutakaan. seksiä haluaa ehkä kerran kuukaudessa ja se kerta on just tälläinen järkytys, joka ikinen kerta. oon taas kuukauden ilman mitään, kun miestä ei kiinnosta. ( ja sitten jos kiinnostaa, nii vain ja ainoastaan paneminen)

Että et ole minun nainen minä kyllä osaisin kunnon seksiä antaa minusta on tärkeintä molempien tyytyväisyys välillä minulla kestää niin pitkään että laukaisen naisen ensin

Annan myös suuseksiä vaikka en itse saisikaan

T.Kunnon rakastaja

pyysin äsken, että tyydyttäisi mut sormin, kun ois hirveästi tehnyt mieli. vaan ei! eipä tietenkään! halusi ehdottomasti paneskella ja tiesinhän tuon miten siinä käy: mies tulee n. 2min rynkytyksen jälkeen. :/ itse jäin ihan kesken, enkä kerennyt kunnolla edes syttyä. mies kun ei esileikkejä harrasta, luottaa siihen, että olin tarpeeksi kostea jo oman mielikuvituksen perusteella.
nyt sitten autuaana makaa sohvalla, luulee varmaan, että oli kovakin rakastaja lörppökulleineen :(
mua niiiiiiiiiiiiiin ottaa päähän, kun koskaan ei voi tehdä niinkuin minä pyydän. tässä käy näin, aina! :/

Minä voisin auttaa

Jos e keskustelu auta, niin saanko kysyä, miksi annat sille pyrstöä kuitenkin aina? meillä pätee 3+1 sääntö, eli mulle kolme ja miehelle yksi paitsi pikaisissa, jolloin tilanne on 1-1. Jos miehesi on noin urpo, sun pitää ehkä opettaa sille esileikkiä ja monia muita juttuja. Motivaatiota löytyy kummasti, kun alat istumaan jalat ristissä kunnes tilanne muuttuu.

no voin kertoo että ei se aina auta...

mä jopa kerran heitin loppupilleriliuskan roskiin ja totesin ukolle että kun kerran mä en saa seksistä mitään,kun sä ajattelet vaan itseesi, niin miksi mun pitäs kärsii pillereitten haittavaikutukset.. oleppa sitte itekki ilman.

mitä teki mies.. no oli ilman! ei anteeks pyyntöö,ei keskusteluu,eikä muuten edes kiihkeyttä! yritin viel jutella asiasta,mut ei.

se on kiva epäsuhta jos mies saa 36kertaa vuodessa ja ite saa 3-4 kertaa.

kaiken lisäksi viimenen pari vuotta meni just noin että seksii oli vaan vaan silloin ku mies tahto ja sen verran ku mies kesti(kesto oli lyhyt koska johtuen miehestä,välit oli pitkiä). viimesen kerran mies laukes taas just niin että ite aloin just nauttii niin ohi oli.
käänsin selän ja itkin äänettömästi..sen jälkeen torjuin miehen kaks yritystä ja lopulta muunkin läheisyyden..loppuhan sille suhteelle tuli(koska mä olin niin vihanen miehelle että äksyilin vaan).

pääasiassa olin vihainen siitä miten itsekäs hän oli..
toisekseen siitä kun asiasta ei voitu keskustella koskaan

Entäpä jos vaan meet miehen naamalle istumaan, saiskohan hän jutun juonesta kiinni?

Pöh, tuollaisten ukkojen kanssa ei auta mikään ja pahinta tuollaisessa suhteessa on se ainainen torjutuksi tuleminen, exän kanssa jos noin olis tehnyt niin reaktio olis ollut suunnilleen "Mitä vittua siinä yrität?". Siis sen suhteen seksi oli pelkkää panemista, tosin monta kertaa viikossa, ei siis mitään muuta. Paitsi tietysti ukolta piti ottaa poskeen ilman vastalahjaa.
Hyi helvetti mitä se oli kun jälkikäteen miettii. En ollut tyytyväinen tuolloinkaan mutta suhteessa oli väkivaltaa jne, joten minut oli aika hyvin aivopesty uskomaan ettei parempaakaan ole luvassa jos hänet jätän.

Onneksi jätin ja sai exä silloin huomata että tarjokkaita oli jonossa ja sain rauhassa valkata parhaimman ;)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
AP.lle suosittelen eroa jos suhde ei muuten ole aivan M-a-h-t-a-v-a.

Saatat yllättyä kuinka innokkaita miehiä on olemassa nimenomaan hoitelemaan sitä naista ja saa vielä siitä itselleen PALJON........................... :p
Oma mies aina sanoo että eniten kiihottuu siitä kun näkee minun nauttivan.

Onnea etsintään! :)

• Tykkää
Reactions: Viikate
Ootsä tosissas? Onko joku oikeasti tollanen sängyssä :D Ja jos vielä sanoo asiasta, niin ei ota kuuleviin korviinsakaan? Pitäiskö sun sanoa hänelle, että kaipaat vähän toisenlaista kosketusta, esileikkiä, yms. ja jos hänellä ei siltikään kiinnosta, niin sano ettei seksi tyydytä sinua. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla? Varmasti suuttuu hetkeksi, mutta luulisi alkavan panostamaan sen jälkeen, ei kai kukaan halua tieten tahtoen olla paska sängyssä?

Kyllä meillä mies huolehtii aina, että saan ensin vähintään kerran. Jos niin sattuu käymään, että tulee ensin, hoitelee kyllä loppuun muulla tavoin.

oletko sanonut miehellesi suoraan että hän ei osaa tyydyttää sinua? Jos mies ei vaan oikeasti tajua niin sille pitää sanoa nämä asiat suoraan: "Et osaa tyydyttää minua vaikka niin kuvitteletkin.Et edes yritä!"

Yhteistyössä