Ja vielä täytyy lisätä, että omalle kohdallenikin ajattelen niin että vaikka toista lasta ollaan yritetty ja tekemällä tehty, niin ei sitä vaan silti olla, ainakaan toistaiseksi, saatu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:öö...tässä kun on itse jo pidemmän aikaa yrittänyt tehdä lasta, niin kuitenkin ajattelen niin että vaikka sitä kuinka tekis ja hoidoissa kävis ja lääketiedettä kehitettäs yms.yms. Niin lopputulos on kuitenkin se, että se lapsi saadaan tai jäädään saamatta.
Eikä sillä ole tarkoitus loukata ketään. On vaan surullinen tosiasia että kaikki eivät voi saada lapsia. Vaikka miten keksitään hedelmöityshoitoja ja muita, niin silti se on aina samanlainen ihme tuo raskaus. Ja kun raskaanakin voi vielä sattua vaikka mitä, myös synnytyksessä.
Siksi mun mielestäni se lapsi on lahja, jonka jokainen vanhempi itselleen saa.
En ole muuten edes ajatellut että tuo sanonta voisi ketään loukata. Olen aina ajatellut sen niin erilailla kuin ap :ashamed: .
En mäkään ole aina noin ajatellut,
Keskenmenojen jälkeen vaan ollut aika paljon lapsettomuudesta kärsivien kanssa tekemisissä!
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:öö...tässä kun on itse jo pidemmän aikaa yrittänyt tehdä lasta, niin kuitenkin ajattelen niin että vaikka sitä kuinka tekis ja hoidoissa kävis ja lääketiedettä kehitettäs yms.yms. Niin lopputulos on kuitenkin se, että se lapsi saadaan tai jäädään saamatta.
Eikä sillä ole tarkoitus loukata ketään. On vaan surullinen tosiasia että kaikki eivät voi saada lapsia. Vaikka miten keksitään hedelmöityshoitoja ja muita, niin silti se on aina samanlainen ihme tuo raskaus. Ja kun raskaanakin voi vielä sattua vaikka mitä, myös synnytyksessä.
Siksi mun mielestäni se lapsi on lahja, jonka jokainen vanhempi itselleen saa.
En ole muuten edes ajatellut että tuo sanonta voisi ketään loukata. Olen aina ajatellut sen niin erilailla kuin ap :ashamed: .
En mäkään ole aina noin ajatellut,
Keskenmenojen jälkeen vaan ollut aika paljon lapsettomuudesta kärsivien kanssa tekemisissä!
Mutta kun mulla on sama juttu. Lapsen tekoa on takana jo useampi vuosi ja keskenmenojakin on tullut ja silti ajattelen asian erilailla.
Me ihmiset vaan ollaan niin erilaisia ja ajatellaan asioista eri tavalla. Mikä tietenkin on hyvä juttu, olis se tylsää jos kaikki olis samanlaisia. Ja paljon onnea sinulle raskaudestasi. Kovasti paljon onnenpotkuja (lempeitä sellaisia) persuuksille että kaikki menee hyvin =) .
Alkuperäinen kirjoittaja äiti7405:ja alun perin miks ärsyttää ku itekkin oot raskaana?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti7405:siis olet raskaana ja avioeroa tehnyt nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
![]()
Jep jep!
Ja harjoittelukin on ihan kivaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
![]()
Jep jep!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ymmärtänyt tuon lauseen tarkoituksen ihan päinvastoin. Siis niin että lapsia ei välttämättä tule vaikka kuinka tehtäisiin, niitä vain saadaan. Joku saa ihan ilman varsinaista yritystä, vahingossa ja toiset vasta pitkän tekemisen jälkeen. Joku ei koskaan. Tottakai sitä tekemistäkin tarvitaan, mutta ei se lapsen saamiseen aina johda.
Mutta varmasti lapsettomuushoidot saavat tuon tuntumaan tekemiseltä. Mutta siltikään ei ole varmaa saadaanko noilla lasta aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
![]()
Jep jep!
nii onki=) Mut toi lausahdus on kyl jotain tosi rasittavaa.. ihmiset ei vaan tajuu...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
![]()
Jep jep!
Minnuu se jumputus rupes oikeesti jo jossain vaiheessa risomaan :ashamed: Aina piti jalat sojottaa kattoa kohti ja sormet olla ristissä, että ehkä tällä kertaa onnistaa... Argh. Vaan kyllähän se kannatti, ei voi muuta sannoo :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusikon äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ymmärtänyt tuon lauseen tarkoituksen ihan päinvastoin. Siis niin että lapsia ei välttämättä tule vaikka kuinka tehtäisiin, niitä vain saadaan. Joku saa ihan ilman varsinaista yritystä, vahingossa ja toiset vasta pitkän tekemisen jälkeen. Joku ei koskaan. Tottakai sitä tekemistäkin tarvitaan, mutta ei se lapsen saamiseen aina johda.
Mutta varmasti lapsettomuushoidot saavat tuon tuntumaan tekemiseltä. Mutta siltikään ei ole varmaa saadaanko noilla lasta aikaan.
Näin minäkin olen tuon lauseen aina ajatellut. Mutta silti vältän kuitenkin itse sellaisia puhumasta, koska se voi vaikuttaa loukkaavalta.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti7405:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
juu ehkä se on et jotkut yrittää tehdä!!! hei haloo ettet käsitä sitä et ei silti tule raskaaksi! siksi sanoisin että on loukkaavaa jankata tota että kul sitä täytyy tehdä! Osa lapsista on jopa adoptoituja!!!!! Jotku muut on siis tehny mut kaikki ei vaan voi siihen ja anteeks mua vaan jotenki alko korpeen tää aihe!
Alkuperäinen kirjoittaja kuusikon äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ymmärtänyt tuon lauseen tarkoituksen ihan päinvastoin. Siis niin että lapsia ei välttämättä tule vaikka kuinka tehtäisiin, niitä vain saadaan. Joku saa ihan ilman varsinaista yritystä, vahingossa ja toiset vasta pitkän tekemisen jälkeen. Joku ei koskaan. Tottakai sitä tekemistäkin tarvitaan, mutta ei se lapsen saamiseen aina johda.
Näin minäkin olen tuon lauseen aina ajatellut. Mutta silti vältän kuitenkin itse sellaisia puhumasta, koska se voi vaikuttaa loukkaavalta.