Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
![]()
Jep jep!
Ja harjoittelukin on ihan kivaa :saint:
nii onki=) Mut toi lausahdus on kyl jotain tosi rasittavaa.. ihmiset ei vaan tajuu...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja kuusikon äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ymmärtänyt tuon lauseen tarkoituksen ihan päinvastoin. Siis niin että lapsia ei välttämättä tule vaikka kuinka tehtäisiin, niitä vain saadaan. Joku saa ihan ilman varsinaista yritystä, vahingossa ja toiset vasta pitkän tekemisen jälkeen. Joku ei koskaan. Tottakai sitä tekemistäkin tarvitaan, mutta ei se lapsen saamiseen aina johda.
Mutta varmasti lapsettomuushoidot saavat tuon tuntumaan tekemiseltä. Mutta siltikään ei ole varmaa saadaanko noilla lasta aikaan.
Näin minäkin olen tuon lauseen aina ajatellut. Mutta silti vältän kuitenkin itse sellaisia puhumasta, koska se voi vaikuttaa loukkaavalta.
No sepä se, kun toi lause on
Lapsia EI tehdä, niitä saadaan.
Kun en mä puhunutkaan mistään et niitä ei myös sitten loppupelissä saataisi, toi lause vaan on niin ällö!
Et ei niitä tehdä, ne vaan saadaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:kyllä ne lapset täytyy tehä.. jos aletaan oikein saivartelemaan.. sanot vaa kaikille joka noin sanoo et "ei sitä pyhästä hengestä sikistä".. pakko niiden lasten saamiseksi on jotain äksöniiki duunata![]()
![]()
![]()
Jep jep!
Ja harjoittelukin on ihan kivaa :saint:
nii onki=) Mut toi lausahdus on kyl jotain tosi rasittavaa.. ihmiset ei vaan tajuu...
![]()
Vähän yytä sulle![]()
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen ymmärtänyt tuon lauseen tarkoituksen ihan päinvastoin. Siis niin että lapsia ei välttämättä tule vaikka kuinka tehtäisiin, niitä vain saadaan. Joku saa ihan ilman varsinaista yritystä, vahingossa ja toiset vasta pitkän tekemisen jälkeen. Joku ei koskaan. Tottakai sitä tekemistäkin tarvitaan, mutta ei se lapsen saamiseen aina johda.
Mutta varmasti lapsettomuushoidot saavat tuon tuntumaan tekemiseltä. Mutta siltikään ei ole varmaa saadaanko noilla lasta aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti7405:millä viikoilla olet?