Mua ei kyl leikata enää ikinä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Voi elämä tää kivun määrää!! Eikä lääkkeetkään pahemmin auta, oon ottanu 800 Buranaa, grammasta Panadolia ja Temgesicia. Ja törkeet kivut päällä. Ja tuo fibro viel tekee sen että ku ei voi liikkua niin tulee kovat lihaskivut viel. Yö meni miten sattuu, aina heräsin jumalattomiin tuskiin ku pikkasen liikahdin..

Mä vaan ajattelen ja toivon et tähän sit loppus endokivut.

Kyllä mun mieltä se piristää et mä saan tänään ihanan vieraan!! :heart: :heart:

Kestää neljä päivää, se leikkauksen jälkeinen kipu!! Eikös sulta kohtu poistettu? Tiedän kokemuksesta.Ja sitten täytyis ottaa todella rauhallisesti se neljä viikkoa niin säästyt monelta jälkivaivalta.Tsemppiä matkaan ja paranemista!!

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Tokihan sitä leikkauksen jäljiltä on kipee. Mut ajattele, jospa ne olis sun viimiset tuskat siihen aiheeseen liittyen :hug:

No näinhän mä just aattelenki. Jotenki vaan niin surkuhupaisaa et vikat menkatki ennen leikkausta oli ihan kamalat, just ihan kipujen suhteen. Ihan ku ne menkatki ois tienny et annetaan viel kunnon säpinät ku sit loppuu.. :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Tokihan sitä leikkauksen jäljiltä on kipee. Mut ajattele, jospa ne olis sun viimiset tuskat siihen aiheeseen liittyen :hug:

No näinhän mä just aattelenki. Jotenki vaan niin surkuhupaisaa et vikat menkatki ennen leikkausta oli ihan kamalat, just ihan kipujen suhteen. Ihan ku ne menkatki ois tienny et annetaan viel kunnon säpinät ku sit loppuu.. :laugh: :laugh:

Just, että oikein kunnollinen viiminen rypistys :laugh:

:hug:
No eiköhän se siitä! Muistan, että äitikin makasi vastaavan leikkauksen jäljiltä aika pitkään.

Joo kohtu multa poistettiin laparoskooppisesti eli ei oo isoja haavoja. Toissapäivänä tehtiin leikkaus. Ekat päiväthän ne niitä pahimpii on, näistä ku selvii ni sit kaikki on ok. tahtoo tuo tyttöki mua piinata :D kyllähän se tietää et äiskä on kipee ja yrittää ihanasti auttaa mutta lopputulos on välillä vähän toinen.. :D

Ja kiitoksia teille tsempeistä!

Jotenki kyl tulee sellanen fiilis et pitäs olla hiljaa vaan... Ittehän mä tähän leikkaukseen halusin jne.. Mut per**le kyl mä kipee oon silti!! Enkä mä jaksa irl kokoajan aiheesta olla jauhamas, puran sit tänne..

Jotenki kyl tulee sellanen fiilis et pitäs olla hiljaa vaan... Ittehän mä tähän leikkaukseen halusin jne.. Mut per**le kyl mä kipee oon silti!! Enkä mä jaksa irl kokoajan aiheesta olla jauhamas, puran sit tänne..

Ja aivan varmasti joku jossain vaiheessa valittaa siitäki :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juu ihan varmasti!! Oonki jo ootellu että missä se on se "Taasko sä tääl valitat" -vastaus.. :xmas:

Mut senku natisee, ei paljo nappaa.. :D

Itse olen saanut avun kipuihin syömällä joka päivä vähintää 100 µg D3-vitamiinia. Sillä on satojen vaikutusten lisäksi vielä kipua poistava/lievittävä ominaisuus.

Juu ihan varmasti!! Oonki jo ootellu että missä se on se "Taasko sä tääl valitat" -vastaus.. :xmas:

Mut senku natisee, ei paljo nappaa.. :D

Niinpä,mitäs niistä välittää.
Ja mitäs avaavat ketjut kun pakko ei ole:laugh:

Kauanko muuten olit sairaalassa?

Alkuperäinen kirjoittaja miltei kivuton:
Itse olen saanut avun kipuihin syömällä joka päivä vähintää 100 µg D3-vitamiinia. Sillä on satojen vaikutusten lisäksi vielä kipua poistava/lievittävä ominaisuus.

Kiitti vinkistä, tää menee heti ottamaan! :wave:

Niinpä,mitäs niistä välittää.
Ja mitäs avaavat ketjut kun pakko ei ole:laugh:

Kauanko muuten olit sairaalassa?

No näinpä :D

Mut leikattiin torstaina, vietiin saliin klo. 12 ja samaan aikaan seuraavana päivänä pääsin pois. Et en mä siel kovin kauaa viihtyny.. :D Mut enpä mä sinne viitiny muutenkaa jäädä, kaikki ku oli sinällään kunnossa ni en mä sairaalaan jää venailee jotai kipujen loppumista. Mä oon paljo mieluummin kipee kotona ku sairaalas.

Mut leikattiin torstaina, vietiin saliin klo. 12 ja samaan aikaan seuraavana päivänä pääsin pois. Et en mä siel kovin kauaa viihtyny.. :D Mut enpä mä sinne viitiny muutenkaa jäädä, kaikki ku oli sinällään kunnossa ni en mä sairaalaan jää venailee jotai kipujen loppumista. Mä oon paljo mieluummin kipee kotona ku sairaalas.

Aika pian sitten pääsi kotiin =)

Yhteistyössä