Mua harmittaa kauheesti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöh

Vieras
Miehen veljen perhe sai vauvan tänään alkuillasta. Anoppi soitti ja ilmoitti asiasta. Lähetin onnittelutekstarin meidän perheeltä. Ei oo kuulunut kiitosta ja synnytyksessä oli vieläpä pieni ongelma josta olisin myös halunnut kuulla onko kaikki kunnossa. Mieheni toiselle veljen perheelle on lähetetty jo kuvat tekstarina ja ilmoitukset, että kaikki kunnossa. Itse kyllä oikein soitimme henk.koht. kun meidän vauvamme syntyi. Tuntuu, kuin emme olisi heille mitään. Harmittaa kovasti :(

mulla ainakin tulvi viestejä ja puheluita kun vauva synty ja sit ihan pikkuhiljaa vastailin siinä tahdissa missä itse jaksoin koska minunkin synnytyksessä oli ongelma ja siitä syystä olin ihan poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja z:
mulla ainakin tulvi viestejä ja puheluita kun vauva synty ja sit ihan pikkuhiljaa vastailin siinä tahdissa missä itse jaksoin koska minunkin synnytyksessä oli ongelma ja siitä syystä olin ihan poikki.

sama mulla!
osalle meni jopa pari päivää ennekuin saivat vastauksen

Alkuperäinen kirjoittaja z:

Niin. Musta vaan on eri juttu kun ollaan ns. samaa perhettä kuitenkin. Vai olisitko oikeasti voinut "unohtaa" lähettää omille tai miehesi sisaruksille viestin?